نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

عبور فروش فیلم «مادر قلب اتمی» از مرز ۵۰۰ میلیون تومان

فیلم «مادر قلب اتمی» با اینکه هنوز در سینما‌های حوزه هنر اکران نمی‌شود، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم مادر قلب اتمی پس از اینکه چند سال توقیف بود، از چندی پیش اکران شد. در این فیلم بازیگران مطرحی چون محمدرضا گلزار و ترانه علیدوستی ایفای نقش کرده‌اند و اکران آن هم بدون حاشیه نبوده است. اصلی‌ترین حاشیه پیرامون فیلم، عدم اکران آن در سینما‌های حوزه هنر است که البته تهیه‌کننده فیلم اعلام کرده این مشکل، ربطی به تحریم فیلم در سینما‌های حوزه هنر ندارد. به هر حال با اینکه مادر قلب اتمی هنوز در این سینما‌ها اکران نشده، اما طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران موفق شده فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان داشته باشد که نشان از استقبال خوب مخاطبین از فیلم دارد.

همچنین در دیگر اخبار مرتبط با این فیلم، نوید محمدزاده، بازیگر مطرح کشورمان، اعلام کرده بود که قصد دارد امروز (چهارشنبه) با حضور در پردیس سینمایی مگامال این فیلم را تماشا کند. در صورتی که هنوز مادر قلب اتمی را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید نقد فیلم را در زومجی بخوانید. بخشی از نقد فیلم مادر قلب اتمی به قلم محسن ظهرابی به شرح زیر است:

علی احمدزاده تلاش زیادی دارد که خود را به جریان پست مدرنیسم در سینما نزدیک کند. فیلم قبلی او نیز بر پایه تصادف شکل گرفته و روابط علل و معلولی رعایت نمی‌شوند. شاید «مهمونی کامی» با در نظر گرفتن آنکه فیلمساز تلاشی برای زدن حرف‌های گنده سیاسی و فلسفی نمی‌کند و همچنین بیشتر به شخصیت‌پردازی اهمیت داده شده است نمونه موفق‌تری به حساب بیاید؛ اما «مادر قلب اتمی» با تمام بازیگران شاخصی که دارد یک فیلم سردرگم، بی هدف و از سر دلخوشی است که توانایی همراه کردن مخاطب را نه به لحاظ ذهنی و احساسی و نه به لحاظ منطقی ندارد.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده