نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Diablo III: Eternal Collection برای کنسول ها درجه بندی سنی دریافت کرد

سازمان ESRB به تازگی بازی Diablo III: Eternal Collection کمپانی بلیزارد را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان درجه بندی سنی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم سازمان درجه بندی سنی نرم افزارهای سرگرمی یا همان ESRB در آمریکا، به تازگی بازی Diablo III: Eternal Collection را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان درجه بندی سنی کرده و با اهدای درجه M، بازی را مناسب برای افراد بالغ دانسته است.

بازی Diablo III: Ultimate Evil Edition هم که به تازگی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده بود، درجه سنی M دریافت کرده بود. این نسخه شامل بازی اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی بازی که تاکنون برای بازی Diablo 3 منتشر شده‌اند، خواهد بود. از زمان عرضه نسخه Ultimate Evil Edition، تنها بسته الحاقی که کمپانی بلیزارد برای بازی Diablo 3 معرفی کرده، بسته Rise of the Necromancer است که هنوز منتشر نشده و تاریخ عرضه مشخصی هم ندارد، اما اطلاعات کلاس نکرومنسر آن منتشر شده که می‌توانید در این مطلب بیشتر با آن آشنا شوید. درجه بندی ESRB هیچگونه اطلاعات دقیقی در مورد محتوای این بازی به اشتراک نگذاشته و توضیحات ارایه شده در این درجه سنی اطلاعاتی است که قبلا هم در مورد سری Diablo داشتیم؛ مثل خون، قطع عضو و موارد دیگر.

مدت زمان بسیار طولانی از معرفی بسته الحاقی The Rise of the Necromancer می‌گذرد و این بسته ابتدا در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۱۶ (آبان ۹۵) رونمایی شد و نکته غافلگیرکننده اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. با توجه به اینکه نسخه Eternal Collection بسیار نزدیک به نمایشگاه E3 2017 رده بندی سنی شده است، به احتمال فراوان اکتیویژن بلیزارد در جریان نمایشگاه اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این بسته به اشتراک خواهد گذاشت. علاوه بر این، بدون شک نسخه Eternal Collection شامل تمامی محتوای نسخه Ultimate Evil Edition بعلاوه بسته الحاقی Necromancer خواهد بود، مگر اینکه بلیزارد برنامه دیگری داشته باشد.

بازی‌های فراوانی نیستند که پنج سال پس از عرضه یک نسخه جدید دریافت کنند، اما به نظر می‌رسد بازی Diablo 3 توجه چندانی به رسومات ندارد. این بازی نقش آفرینی در سال ۲۰۱۲ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، سال ۲۰۱۳ به ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 آمد و در سال ۲۰۱۴ راهی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان شد. از آن زمان هم بسته‌های الحاقی دیگری برای بازی معرفی و عرضه شده‌اند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده