نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

خط داستانی بازی موبایل The Walking Dead: March to War مشخص شد

به‌گفته استودیو دیسروپتر، خط داستانی بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: March to War درست قبل از رویداد All Out Wars کامیک بوک است.

بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: March to War، ساخته‌ی استودیو دیسروپتر بیم (Disruptor Beam)، یک اثر داستان‌-محور، استراتژی و چندنفره است که هم‌اکنون در دست تولید قرار دارد. آن‌طور که مشخص است، استودیوی سازنده بازی واقعا در تلاش است تا March to War را به دنیای مردگان متحرک (The Walking Dead) مرتبط سازد. در آخرین پستی که در بلاگ رسمی استودیو دیسروپتر بیم آمده است، رهبر طراحان بخش روایت داستانی بازی، جسیکا سلوینسکی، در مورد اینکه اعضای تیم چطور می‌‌خواهند بازیکن را در نقش رهبری در جهانی پساآخرالزمانی قرار دهند، صحبت می‌کند؛ درست مانند زمانی که در حال خواندن کامیک بوک هستید و با خودتان فکر می‌کنید که اگر من جای کاراکتر ریک گرایمز بودم، این کارهای احمقانه را انجام نمی‌دادم. در بازی The Walking Dead: March to War شما در میان آن شخصیت‌ها و تصمیمات مربوطه خواهید بود؛ جایی که حتی فرصت کشتن مردم را در وضعیت‌های غیر ضروری‌تر خواهید داشت. داستان بازی درست قبل از رویدادهای Volume 20 در کامیک بوک به‌وقوع می‌پیوندد؛ در جایی که برخی از رویدادهای اصلی منتهی به پیدایش جنگ تمام‌عیار (All Out War) به‌وقوع پیوسته‌اند (شامل دو مرگ معروفی که در سریال تلویزیونی مردگان متحرک دیده‌ایم).

در حالی که بازی The Walking Dead: March to War در میان رویداد‌های اشاره‌شده جریان خواهد داشت، بازیکن در کنار این وقایع با یک داستان متناوب در کامیک بوک درگیر خواهد شد. شما در نقش رهبری گروهی قرار خواهید گرفت که به اندازه‌ای قوی است تا در میان دیگران، توجه کاراکترهای نیگان و ریک را نیز به‌ خود جلب کند. شخصیت‌های اشاره‌شده هرکدام تلاش خواهند کرد تا شما را به سمت خود بکشانند و انتخاب نهایی با شما خواهد بود که در طرف کدام‌یک قرار گیرید.

بازی The Walking Dead: March to War در تاریخ نامعلومی در سال جاری برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده