نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

شایعه: تل تیل گیمز در حال ساخت بازی جیمز باند است

طبق شایعات منتشر شده، احتمالا استودیو تل تیل گیمز در حال ساخت بازی جیمز باند است.

به تازگی مطلع شدیم که ممکن است استودیو تل تیل گیمز در حال کار روی ساخت یک بازی جیمز باند باشد. تل‌تیل گیمز از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۴ در شهر سن رافائل ایالت کالیفرنیا، با تولید چندین بازی ماجراجویی اشاره کلیک با کیفیتی متقاعد کننده و بر اساس مجموعه‌های محبوب، به یکی از استودیوهای موفق صنعت بازیسازی تبدیل شد. از کارهای شاخص استودیو تل‌تیل می‌توان به ساخت بازی براساس مجموعه The Walking Dead و مجموعه Game of Thrones اشاره کرد.

تل‌تیل گیمز موفق شده با تولید بازی‌های متمرکز بر قصه‌گویی سریالی و توزیع آن‌ها در یک دوره چند ماهه، چندین بازی پرفروش را در تجارت خود که بیش از ۱۰ سال از آغازش می‌گذرد، تولید کند. پس از ساخت دو بازی اقتباسی از روی دو مجموعه کامیک بوک محبوب یعنی بتمن و بازی Guardians of the Galaxy، به نظر می‌رسد این‌بار تل‌تیل قصد دارد یک بازی بر اساس مجموعه فیلم‌های بسیار محبوب جیمز باند تولید کند.

طبق انتشار یک تصویر تایید نشده و لو رفته در یک انجمن آنلاین و سپس به‌اشتراک‌گذاری آن در توییتر توسط کاربری به نام ReyHabeas، به نظر می‌رسد تل‌تیل روی یک بازی بر اساس جیمز باند به نام Solstice کار می‌کند و در کنار آن به توسعه فصل دوم بازی Minecraft: The Story Mode و بازی Tales from the Borderlands هم مشغول است. با توجه به نزدیکی نمایشگاه E3 2017، طرفداران امیدوارند تل‌تیل جدیدترین بازی ماجراجویی خود را در این رویداد به طور رسمی معرفی کند. نکته جالب این است که در هنگام نگارش مطلب متوجه شدیم تصویر مذکور حتی از توییتر هم پاک شده که احتمال موثق بودن آن را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

ایده تبدیل ماجراهای مامور 007 به یک بازی تل‌تیل بدون شک جذاب است. به احتمال فراوان و با توجه به سابقه استودیو، بازی Solstice مسائل اخلاقی و فکری را بر اساس تفسیر شخصی و روش بازی فردی بازیکنان باز خواهد گذاشت. جیمز باند از قدیم یک شخصیت محبوب بوده و بدون شک بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان به سینما مشتاق دیدن اثر استودیو تل‌تیل خواهند بود.

علاوه بر این، ساخته شدن فصل دوم بازی Minecraft: The Story Mode و بازی Tales from the Borderlands هم بدون شک خبر هیجان‌انگیزی است؛ چرا که هر دوی این بازی‌ها با اقتباس از مجموعه بازی‌های محبوبی ساخته شده‌اند. به احتمال فراوان در نمایشگاه E3 2017 شاهد انتشار اطلاعات بیشتری خواهیم بود؛ بنابراین زومجی را برای اطلاع از آخرین بازی‌های تل‌تیل دنبال کنید.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده