نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴

بازی مبارزه ای Pokken Tournament DX برای نینتندو سوییچ معرفی شد

در جریان مراسم Pokemon Direct، نینتندو بازی مبارزه‌ای Pokken Tournament DX را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

نینتندو اعلام کرده بود که قصد دارد امروز یک رویداد نینتندو دایرکت با محوریت سری پوکمون برگزار کند و حال این رویداد برگزار و در جریان آن، بازی مبارزه‌ای Pokken Tournament DX برای نینتندو سوییچ معرفی شده است. Pokken Tournament DX نسخه جدیدی از بازی Pokken Tournament، بازی مبارزه‌ای کنسول Wii U، است و شامل پنج پوکمون جدید و ویژگی‌های دیگری خواهد بود.

در بازی Pokken Tournament DX شاهد حالت مبارزه سه در برابر سه (3v3) و همچنین رقابت‌های رتبه‌بندی‌شده آنلاین خواهیم بود. تمامی ۱۶ پوکمون حاضر در نسخه Wii U بازی Pokken Tournament به همراه پنج پوکمون با نام‌های Darkrai ،Scizor ،Empoleon ،Croagunk و Decidueye در این بازی حضور خواهند داشت. همچنین برخی از ویژگی‌های بخش آنلاین بازی، نیازمند داشتن اشتراک آنلاین پولی کنسول نینتندو سوییچ است که البته این اشتراک تا سال ۲۰۱۸ به صورت رایگان در دسترس است.

بازی Pokken Tournament DX در تاریخ ۳۱ شهریور منتشر خواهد شد و قرار است یک نسخه دموی قابل‌بازی از این اثر در نمایشگاه E3 2017 وجود داشته باشد. همچنین در این نمایشگاه اطلاعات بیش‌تری هم از بازی منتشر خواهد شد.

پیش از این شایعه‌هایی مبنی بر معرفی بازی Pokemon Stars در رویداد امروز منتشر شده بود که با اتمام رویداد، مشخص شد نینتندو حداقل فعلا قصد معرفی این بازی را ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده