نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل That Level Again

بازی موبایل That Level Again شما را وادار می‌کند فقط یک مرحله را بارها و بارها با روش‌های مختلف به پایان برسانید.

بازی‌های موبایل معمولا به سادگی و خلاقیت‌شان معروف‌اند و اگر بازی‌های سنگین و سه‌بعدی‌ای را که گرافیکشان با بازی‌های کنسولی نسل گذشته برابری می‌کند کنار بگذاریم، با آثاری طرفیم که تنها برای پلتفرم موبایل ساخته شده‌اند و محکی هستند برای خلاقیت سازنده و اینکه چطور از این پلتفرم نسبتا محدود، اثری جذاب و در عین حال ساده بیرون بکشند. بازی ‌That Level Again شاید نهایت ترکیب سادگی و خلاقیت باشد.

بازی موبایل that level again

در این بازی ۶۴ مرحله یکسان وجود دارد و هدف این است که به طریق مختلفی آن‌ها را به پایان برسانید. همان طور که از نام بازی برمی‌آید، بعد از رد کردن یک مرحله دوباره با همان رو به رو می‌شوید و فقط طرز تمام کردنش بنا به توضیحی که بازی به شما می‌دهد تغییر می‌کند. توضیحات بازی تنها سرنخ اصلی شما برای به پایان رساندن مراحل هستند و اگر نتوانستید از خواسته‌ی یک مرحله سردربیاورید (که به احتمال زیاد در خیلی از مراحل به این مشکل برخواهید خورد) می‌توانید با تماشای یک تبلیغ، از راهنمای بازی استفاده کنید.

اما این مراحل یکسان چگونه باعث تکراری شدن روند بازی نمی‌شوند؟ رمز موفقیت That Level Again خلاقیت آن در طراحی روش‌های گوناگون برای به پایان رساندن یک مرحله‌ی ثابت است. به برای مثال در مرحله‌ای، دکمه‌های راست و چپ و بالا درست کار نمی‌کنند، در مرحله‌ای باید سوییچ وسط صفحه را لمس کنید، در جایی دیگر باید خود گوشی را تکان دهید و راه حل‌هایی از این دست. پیدا کردن راه حل درست در نگاه اول اصلا آسان نیست و شاید بعد از استفاده از کمک، ببینید که طریقه‌ی رد کردن مرحله ساده‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردید. بنابراین راهنمایی را با دقت بیشتری دنبال کنید و دنبال پیچیدگی خاصی در بازی نباشید، چرا که معمولا راه‌حل‌ها بسیار واضح و مشخص هستند.

بازی موبایل that level again

سازنده‌ی روسی بازی دو قسمت دیگر هم از بازی خود منتشر کرده که قسمت سوم آن تفاوت‌های بنیادین با دو قسمت اول دارد. در That Level Again 3 عنصر داستان هم به بازی اضافه شده و با اینه استراتژی حل کردن مراحل تقریبا مانند گذشته است، اما دیگر با یک مرحله‌ی ثابت طرف نیستیم. اگر از نسخه‌ی اول بازی خوشتان آمده پیشنهاد می‌کنیم حتما دو نسخه‌ی دیگر بازی را نیز امتحان کنید.

دانلود بازی That Level Again

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده