نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

پروژه واقعیت مجازی سریال Breaking Bad در دست ساخت است

کمپانی سونی از ساخت یک پروژه واقعیت مجازی بر اساس سریال محبوب بریکینگ بد (Breaking Bad) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش پلی استیشن کمپانی سونی اعلام کرد که در حال کار روی یک پروژه واقعیت مجازی بر اساس سریال Breaking Bad است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، این کمپانی در حال همکاری با وینس گیلیگان، خالق این سریال، برای تولید یک محصول واقعیت مجازی بر اساس این سریال محبوب است. همچنین این پروژه یک بازی نخواهد بود. اندرو هاوس، مدیرعامل اجرایی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، به ورایتی گفت:

ما یک روز با هفت تن از بهترین سازندگان سریالی که با بخش تلویزیونی سونی پیکچرز همکاری می‌کنند، دیدار داشتیم. دیوید شور از سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، رونالد مور از سریال Battlestar Galactica (ناوبر فضایی گالاکتیکا) و وینس گیلیگان از سریال Breaking Bad، از جمله این اشخاص بودند. آن‌ها شروع به بازی و کار با هدست پلی‌ استیشن VR کردند و برخی به آن علاقه‌مند شدند؛ اما وینس تنها کسی بود که گفت «من واقعا می‌خواهم روی این پروژه کار و آن را تجربه کنم».

هیچ اطلاعات بیشتری از نسخه واقعیت مجازی سریال Breaking Bad منتشر نشده است و مشخص نیست که این نسخه از این سریال محبوب چه زمانی منتشر خواهد شد و همچنین یک تجربه اپیزودیک خواهد بود یا خیر. ضمنا معلوم نیست که چه کسانی قرار است روی پروژه واقعیت مجازی سریال Breaking Bad کار کنند و چه کسانی در آن حضور خواهند داشت. 

فصل پنجم و پایانی سریال Breaking Bad در سال ۲۰۱۳ از شبکه AMC منتشر شد و در حال حاضر سریال فرعی این مجموعه در حال ساخت و پخش است. تاکنون سه فصل از سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) تولید شده که در حال حاضر فصل سوم این سریال در حال پخش است. هر دو سریال توسط بخش تلویزیون کمپانی سونی پیکچرز تولید و منتشر شده‌اند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده