// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تصاویر جدیدی از بازی Wipeout: Omega Collection منتشر شد

کمپانی سونی در آستانه انتشار مجموعه Wipeout: Omega Collection تصاویر جدیدی از آن منتشر کرد.

سال گذشته در جریان رویداد PSX 2016 بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) مجموعه Wipeout: Omega Collection را که شامل نسخه ریمستر بازی‌های Wipeout HD ،Wipeout Fury و Wipeout 2028 می‌شود، برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی شاهد انتشار تعدادی عکس از این مجموعه بودیم. بازی مذکور امروز در آمریکا و فردا در اروپا منتشر خواهد شد.

مسئولیت توسعه این مجموعه را استودیو‌های سونی XDev، کلور بینز و EPOS بر عهده گرفته‌اند. به نقل از سونی، تمامی بافت‌های گرافیکی این بازی‌ها بهبود یافته، تمامی صداها بازسازی شده و ۲۸ موسیقی متن جدید از آهنگسازان مختلف به بازی اضافه شده است.

علاوه بر بهبودها، هر نسخه شامل حالت Career به همراه Racebox می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد که مسابقات را به دلخواه طراحی کنند و خود را به چالش بکشند. همچنین در بخش چندنفره شاهد حالت Local اسپلیت-اسکرین (دو‌نفره روی یک صفحه‌نمایش) و آنلاین تا هشت بازیکن، هستیم. ضمنا مسابقات مختلف در قالب رقابت‌های زمانی نیز در حالت Zone به چشم می‌خورد.

بازی Wipeout: Omega Collection امروز پس از انتشارش به قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند از یک تم پویا بهره‌مند خواهند شد.

چندی پیش، سونی تصاویری هنری از نسخه‌های پیشین و قدیمی این بازی منتشر کرد که روند توسعه آنها را نشان می‌داد.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید:

WipEout: Omega Collection

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده