// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

فروش بازی Horizon: Zero Dawn به نزدیکی ۳.۵ میلیون نسخه رسید

بازی Horizon: Zero Dawn به تازگی توانسته فروش بیش از سه میلیون و چهارصد هزار نسخه‌ای را تجربه کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، جدیدترین ساخته‌ی استودیو گوریلا گیمز یعنی بازی Horizon: Zero Dawn توانسته به نقطه قابل توجهی از میزان فروش برسد و عبور از سه میلیون و ۴۰۰ هزار نسخه را به عنوان رکوردی برای خود به ثبت برساند. شاون لیدن، رئیس بخش پلی‌استیشن کمپانی سونی، این میزان از فروش را اعلام کرده و همچنین عنوان داشته که این رقم از میزان فروش دو میلیون و ۶۰۰ هزار نسخه‌ای در دو هفته‌ی ابتدایی انتشار، به اینجا رسیده است. بخش‌هایی از صحبت‌های جیم رایان، سرپرست بخش اروپایی کمپانی سونی، با وب‌سایت Glixel را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما به آنچه استودیوی سازنده توانسته در این مدت انجام دهد افتخار می‌کنیم. ساخت این بازی و رسیدن از بازی‌های شوتری مانند بازی Killzone برای استودیو Guerilla Games گام بلند و شجاعانه‌ای محسوب می‌شود.

بازی Horizon: Zero Dawn با موفقیت‌هایی که به‌دست آورده بی شک بدون پشتیبانی رها نخواهد شد و باید منتظر محتویات داستانی دیگری هم برای آن باشیم. نزدیک‌ترین رویداد برای معرفی احتمالی چنین محتوایی مراسم E3 2017 خواهد بود که باید صبر کرد و دید که به چه شکل، طرفداران این بازی را خوشحال خواهد کرد. همچنین طبق اطلاعاتی که کمپانی سونی منتشر کرده، تعداد ۹۱۵ هزار نسخه از میزان فروش بازی سهم نسخه‌های دیجیتال بوده است. بخش‌هایی از صحبت‌های شاون لیدن در زیر قابل مشاهده است:

این افزایش چشمگیر در فروش تقریبا همه‌ چیز را تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ از نحوه‌ی انتشار و توزیع بازی گرفته تا جذب شدن بازیکنان کوچک‌تر به آن و تاثیر گذاشتن بر بسته‌های الحاقی بازی.

همچنین در مجموع این مصاحبه‌ها، کمپانی سونی تا حدودی به میزان فروش کنسول جدید پلی‌استیشن 4 پرو نیز پرداخت؛ اما تنها به گفتن این جمله که ۴۰ درصد از میزان فروش این کنسول به واسطه‌ی کسانی بوده که از نسخه‌ی معمولی به این نسخه آمده‌اند، اکتفا کرد و از اعلام کامل میزان فروش خودداری کرد. در زیر، بخش‌هایی از صحبت‌های جیم رایان را مشاهده می‌کنید:

می‌توان گفت که مردم تنها بهترین را می‌خواهند. همین را در مورد مشتریان کمپانی اپل نیز می‌توان دید. مردم بهترین چیزی را می‌خواهند که می‌توانند به‌دست آورند.

باید منتظر ماند و دید که کمپانی سونی و خصوصا قسمت مربوط به بازی Horizon: Zero Dawn در رویداد E3 2017 چه مواردی برای نمایش به طرفداران خود خواهند داشت. اگر از علاقه‌مندان به این بازی هستید، راهنماهای آن را که در زومجی منتشر شده‌اند از دست ندهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده