// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

در آستانه نمایشگاه E3 2017 اطلاعاتی از کیت توسعه دهنده پروژه اسکورپیو منتشر شد

کمپانی مایکروسافت در آستانه نمایشگاه E3 2017، اطلاعاتی از کیت توسعه دهنده پروژه اسکورپیو منتشر کرد که قدرت بسیار بیشتری نسبت به کنسول اصلی دارد.

پروژه اسکورپیو آخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد و قصد دارد خود را به عنوان قدرتمندترین کنسول به مخاطبان در نمایشگاه E3 2017 معرفی کند. حال نکته‌ی جالبی که در این میان وجود دارد، این است که کیت توسعه دهنده پروژه اسکورپیو که برای توسعه دهندگان فرستاده شده است، از قدرت بیشتری نسبت به پروژه اسکورپیو برخوردار است.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی مایکروسافت ویدیویی منتشر کرده است که در جریان آن کوین گمیل، عضو تیم توسعه دهنده ایکس‌ باکس، در مورد کیت توسعه دهنده پروژه اسکورپیو سخن می‌گوید. ظاهرا کیت توسعه دهنده اسکورپیو، قدرتمندتر از کیت اصلی کنسول است (کیت اصلی کنسول هنوز به نمایش در نیامده است). از مشخصات کیت توسعه دهنده پروژه اسکورپیو می‌توان به حافظه رم ۲۴ گیگابایتی GDDR5 آن اشاره کرد که ۱۲ گیگابایت بیشتر از نمونه اصلی کنسول است.

همچنین کیت توسعه دهنده اسکورپیو از یک هارد SSD یک ترابایتی برخوردار است که به سازنده اجازه می‌دهد بازی‌های خود را به راحتی آزمایش کرده و مشکلات آن‌ها را برطرف کنند. نکته جالب دیگر مربوط به پنل جلوی کیت توسعه دهنده است که می‌تواند نرخ فریم بازی‌ها را به نمایش بگذارد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به صحبت‌های کوین گمیل در مورد کیت توسعه دهنده پروژه اسکورپیو و نمایش آن را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده