نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

انتشار تبلیغ های تلویزیونی جدید فیلم The Dark Tower

کمپانی سونی پیکچرز سه تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم مورد انتظار برج تاریک (The Dark Tower) منتشر کرده است.

قرار است طی امسال دو فیلم براساس رمان‌های استفن کینگ منتشر شود. فیلم The Dark Tower و فیلم It،  هر دو در بین فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۷ نیز حضور دارند. حدود دو ماه دیگر فیلم The Dark Tower به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و به همین منظور کمپانی سونی پیکچرز برای گسترش تبلیغات سه تبلیغ تلویزیونی جدید از این فیلم منتشر کرده است. تمرکز این سه ویدیو مانند دیگر پوسترها و تریلر منتشر شده از این فیلم، روی رولاند دشاین ملقب به هفت‌تیرکش با بازی ادریس البا و والتر پادیک ملقب به مرد سیاه‌پوش با بازی متیو مک کانهی، است. شما در ادامه می‌توانید این سه تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اواسط ماه اردیبهشت، سونی سرانجام اولین تریلر فیلم The Dark Tower را منتشر کرد. تمرکز این تریلر روی شخصیت هفت‌تیرکش و مرد سیاه‌پوش بود و ضمن آن با جیک چمبرز هم بیشتر آشنا می‌شدیم. در اوایل ماه مهر گذشته بود که سونی اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی هم براساس مجموعه The Dark Tower در دست ساخت است. این سریال قرار است اقتباسی از کتاب جادوگر و شیشه (Wizard and Glass) باشد که چهارمین کتاب از مجموعه حماسی استفن کینگ است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. با این حال، اخیرا ران هاوارد،‌ تهیه کننده فیلم The Dark Tower، اعلام کرد که در حال حاضر این سریال مراحل توسعه خود را سپری می‌کند، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. او در آوریل امسال به TVGuide گفت:

در حال حاضر هیچ تعهدی برای بخش تلویزیون وجود ندارد و هنوز با شبکه‌ای برای ساخت سریال The Dark Tower به توافق نرسیده‌ایم. اما تیمی که قرار است روی این سریال کار کنند، به خوبی می‌توانند همان کاری را که در فیلم The Dark Tower انجام داده‌ایم، در این سریال نیز انجام دهند.

علاوه بر مک‌کانهی و البا، تام تیلور، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم The Dark Tower بر عهده نیکولای آرسل است که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affairr) را در کارنامه دارد و برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده است.

فیلم The Dark Tower قرار است در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده