نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار فصل جدید سریال های دردویل، جسیکا جونز و لوک کیج در سال ۲۰۱۸

فصل سوم سریال Daredevil و فصل دوم دو سریال Jessica Jones و Luke Cage در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهند شد.

فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) مدتی است که در شهر نیویورک آغاز شده است و ماه گذشته تصاویری از محل فیلمبرداری این سریال مورد انتظار منتشر شده بود. همچنین سریال لوک کیج (Luke Cage) نیز که برای فصل دوم تمدید شده است، به‌زودی فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد. علاوه بر این، سال گذشته سریال دردویل (Daredevil) برای فصل سوم تمدید شد، اما هیچ یک از این سریال‌های تاریخ انتشار مشخصی ندارند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار فصل‌های جدید این سریال‌ها مشخص شده است.

طبق خبری که وب‌سایت سرگرمی هفتگی منتشر کرده، با توجه به اینکه برنامه مارول و نت فلیکس برای سال ۲۰۱۷ پر است، فصل سوم سریال Daredevil و فصل دوم دو سریال Jessica Jones و Luke Cage برای انتشار در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده‌اند. این وب‌سایت ادعا می‌کند که به لیستی دسترسی پیدا کرده است که نام این سریال‌ها در برنامه فیلمبرداری و تولید بخش تلویزیونی مارول دیده می‌شوند که فیلمبرداری آن‌ها طی سال ۲۰۱۷ انجام خواهد شد و این سه سریال قرار است طی سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شوند.

The Defenders

با این حال، مارول و نت‌فلیکس هنوز این خبر را رسما تایید نکرده‌اند، اما وب‌سایت سرگرمی هفتگی منابع خود را بسیار موثق می‌داند. فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Daredevil قرار است تا اواخر امسال آغاز شود. با این حال، سریال Iron Fist (آیرون فیست) برای فصل دوم تایید نشده و مشخص نیست که در چه تاریخی منتشر خواهد شد. اما این وب‌سایت می‌گوید با توجه به استقبالی که کاربران نت‌فلیکس از این سریال داشته‌اند، به‌زودی سریال Iron Fist برای فصل دوم تمدید خواهد شد، اما به نظر نمی‌رسد که فصل دوم این سریال زودتر از سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

تاکنون حضور کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر و جانت مک‌تیر در نقشی نامشخص، در فصل دوم سریال Jessica Jones تایید شده است، اما انتظار می‌رود کری-ان ماس، ویل تراوال و اکا داروایل نیز در فصل دوم این سریال بازگردند. همچنین تاکنون بازگشت مایک کولتر و تئو روسی در فصل دوم سریال Luke Cage تایید شده است. سریال The Defenders (دیفندرز)، سریال مشترک بعدی مارول و نت‌فلیکس خواهد بود که قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) منتشر شود. همچنین فصل اول سریال The Punisher (پانیشر) نیز نوامبر امسال منتشر خواهد شد


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده