// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰

رویداد Nintendo Direct با محوریت Pokemon امروز برگزار خواهد شد

کمپانی نینتندو امروز رویداد Nintendo Direct را با محوریت Pokémon برگزار خواهد کرد و احتمالا شاهد معرفی بازی جدید این مجموعه برای کنسول سوییچ باشیم.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو قصد دارد امروز از ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (۱۸:۳۰ به وقت تهران) به مدت هشت دقیقه رویداد Nintendo Direct را با محوریت سری Pokemon برگزار کند.

بر‌گزاری اولین رو‌یداد Nintendo Direct به سال ۲۰۱۱ با‌ز‌می‌گردد و کمپانی Nintendo نسخه‌هایی از آن را با محوریت موضوعات مختلف از جمله بازی Super Smash Bros ترتیب داده است. کمپانی نینتندو پیش از این رو‌یداد مشابهی را در ماه فوریه سال گذشته میلادی به مناسبت ۲۰ سالگی مجموعه Pokémon بر‌گزار کرده بود. در خلال این رویداد بازی‌های Pokémon Sun و Pokémon Moon به عنوان جدید‌ترین بازی‌های اصلی سری مذکور معرفی شدند.

سال گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه باز‌سازی‌ شده بازی‌های Pokémon که روی کنسول 3DS منتشر شده‌اند، روی کنسول نینتندو سوییچ در رسانه‌های مختلف مخابره شد. از بین این دست بازی‌ها می‌توان به Pokémon Stars اشاره کرد که برخی از علاقه‌مندان به بازی‌های کمپانی نینتندو احتمال می‌دهند نسخه نینتندو سوییچ این بازی در جدید‌ترین رویداد Nintendo Direct معرفی شود.

جدید‌ترین رو‌یداد Nintendo Direct که با محوریت مجموعه پوکمون بوده و با نام Pokémon Direct شناخته می‌شود، از طریق صفحه مر‌بوطه در وب‌سایت رسمی کمپانی Nintendo و کانال‌های این کمپانی در یو‌تیوب و توییچ قابل تماشا است.

نظرات خود راجع به مجموعه پوکمون و رو‌یداد امروز را با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده