// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰

جزئیات ویژگی Classic Game Selection اعلام شد

کمپانی نینتندو جزئیات ویژگی Classic Game Selection مربوط به اشتراک سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

بر‌اساس تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی نینتندو در اقدامی جزئیات تازه‌ای از ویژگی Classic Game Selection را که یکی از بخش‌های اشتراک سرویس آنلاین جدید‌ترین کنسول این کمپانی یعنی نینتندو سوییچ بوده، منتشر کرده است.

اشتراک سرویس آنلاین کنسول Nintendo Switch علاوه بر فراهم کردن امکان تجربه آنلاین بازی‌های این کنسول، دارای ویژگی‌هایی نظیر چت صوتی از طریق یک اپلیکیشن موبایل و Classic Game Selection بوده که به‌واسطه آن بازی‌های کلاسیک نظیر Super Mario Bros. 3 ،Balloon Fight و Dr. Mario در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد. اما سوالی که ذهن دار‌ندگان کنسول مذکور را به خود مشغول کرده، این است که آیا ویژگی Classic Game Selection جا‌یگزین سرویس Virtual Console که علاقه‌مندان با استفاده از آن می‌توانند بازی‌های کلاسیک کمپانی Nintendo را خریداری کنند، خواهد شد؟

مجله فامیتسو این موضوع را با کمپانی نینتندو مطرح کرده و این کمپانی اعلام کرده است که دو سرویس مذکور متفاوت از یکدیگر عمل خواهند کرد. بر‌خلاف بازی‌های سرویس کنسول مجازی، بازی‌های ارائه شده در Classic Game Selection دارای «ویژگی‌های جدیدی» خواهند بود. با این وجود که کمپانی نینتندو جزئیات بیشتر را ارائه نکرده، اما اعلام کرده است که امکان تجربه بازی‌های کلاسیک کنسول NES از جمله Balloon Fight و Dr. Mario به صورت آنلاین امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین این کمپانی در حال بررسی بازی‌های کنسول SNES برای اضافه شدن به این ویژگی است.

کمپانی نینتندو تا‌کنون از اضافه شدن سرویس کنسول مجازی به نینتندو سوییچ صحبتی به میان نیاورده است. با این وجود که در حال حاضر هیچ‌یک از بازی‌های کلاسیک کمپانی نینتندو بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس نبوده، اما فروشگاه مجازی این کنسول میزبان تعدادی از بازی‌های کنسول Neo Geo است.

مجله فامیتسو تایید کرده است که اشتراک سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ مختص به یک حساب کار‌بری بوده و افرادی که روی یک دستگاه دارای چندین حساب کار‌بری هستند، به منظور استفاده از ویژگی‌های آنلاین لازم است برای هر یک از آن‌ها اقدام به خرید اشتراک کنند. امکان خرید اشتراک از طریق فروشگاه مجازی و با استفاده از کارت‌های پیش ‌پرداخت وجود دارد.

اشتراک سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش از این قرار بود سرویس مذکور در پاییز سال جاری ارائه شود که مدتی پیش با تاخیر همراه شد. تا زمان آغاز به کار این سرویس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند از ویژگی‌های آنلاین بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe و Arms به صورت رایگان استفاده کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده