نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

فصل دوم سریال شهرزاد از نت فلیکس پخش می‌شود

امروز اعلام شد که فصل دوم سریال شهرزاد، همزمان با پخش در شبکه نمایش خانگی در نت‌فلیکس نیز پخش خواهد شد.

زمان زیادی تا آغاز پخش فصل دوم سریال شهرزاد باقی نمانده و پخش هفتگی آن از ۲۹ خرداد آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینمای ایران، اعلام شده که این سریال قرار است همزمان با پخش در شبکه نمایش خانگی و پخش آنلاین از طریق سایت لوتوس، از طریق شبکه نتفلیکس نیز پخش شود. این اولین باری است که سریالی ایرانی از طریق نت‌فلیکس برای مخاطبین جهانی پخش می‌شود.

این خبر را مسعود امامی که همراه با حمید فرخ‌نژاد در دانشگاه تورنتو پاسخگوی سوالات دانشجویان بود اعلام کرد و گفت:

«شهرزاد» در مدیوم جدید و قابل دسترس همگانی، طی قرارداد سایت نت فلیکس با پخش‌کننده جهانی، عرضه خواهد شد و امیدواریم راه سریال‌های ایرانی را برای جهانی شدن باز کند.

وی همچنین توضیحات بیش‌تری نیز در مورد سطح کیفی سریال ارائه کرد که به شرح زیر است:

شهرزاد 2 فصلی جدید در سریال‌سازی ایران است و کیفیت داستانی، ساختاری و تکنیکی این فصل از فصل قبلی بسیار بالاتر است و مخاطبان سریال این نکته را در همان قسمت اول درخواهند یافت. جا دارد از آقای حسن فتحی کارگردان و همه عوامل سریال برای تلاشی که دارند تشکر کنم.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری بازیگرانی هستند که در فصل دوم به سریال شهرزاد اضافه شده‌اند و در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و سایر بازیگران ایفای نقش می‌کنند.

نظر شما در مورد پخش شهرزاد از نت‌فلیکس چیست؟


منبع ایسنا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده