// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

همکاری سگا و Two Point جهت ساخت بازی شبیه‌ ساز برای پی سی

کمپانی سگا قرار است با همکاری استودیو Two Point یک بازی شبیه‌سازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی توسعه دهد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، شعبه اروپایی کمپانی سگا و استودیو تو پوینت (Two Point) اعلام کردند که قرار است با همکاری یکدیگر بازی جدیدی را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی توسعه دهند.

تو پوینت استودیوی بازیسازی مستقلی است که در سال ۲۰۱۷ میلادی به دست مارک وبلی و گری کار، به ترتیب موسس و کارگردان خلاق سابق استودیو لاین هد (Lionhead)، تاسیس شده است. اعضای این استودیو در ساخت بازی‌هایی همچون مجموعه Black & White و سری Fable نقش داشته‌اند.

ضمن اعلام خبر همکاری این دو، گری کار اعلام کرد که او و اعضای تیم در حال توسعه یک بازی شبیه‌ساز هستند و در این‌باره نوشت:

ما بسیار خوشحال هستیم که با سگا همکاری کرده‌ایم و اطمینان داریم که یک اثر ویژه و خاص را توسعه می‌دهیم تا بتوانیم با دیدگاه خودمان یک اثر چالش برانگیز را در دسترس کاربران قرار دهیم.

هنوز اطلاعات چندانی پیرامون این بازی منتشر نشده است و فقط می‌دانیم که این محصول برای پی‌سی و در سبک شبیه‌سازی توسعه می‌یابد. برای اطلاعات بیشتر باید تا اوایل سال ۲۰۱۸ منتظر بمانیم.

با توجه به انتشار خبر امروز و اعلامیه طرفین، به نظر می‌رسد که این دو مدت زمانی زیادی است که در مورد همکاری با یکدیگر مذاکره کرده‌اند. جان کلارک، معاون ارشد بخش انتشارات تجاری کمپانی سگا، در رابطه با همکاری با استودیو تو پوینت نوشت:

ما مدت زمان زیادی است که در مورد همکاری با استودیو تو پوینت مذاکره می‌کنیم و باید بگوییم که تحت تاثیر دیدگاه آنها قرار گرفتیم. بسیار خشنود هستیم که با تو پوینت همکاری می‌کنیم و در اوایل سال آینده میلادی اخبار زیادی را از بازی منتشر خواهیم کرد.

در ادامه، مارک وبلی از استودیو تو پوینت با توجه به همکاری طرفین نوشت:

ما بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم که کمپانی سگا با استودیوهای باز‌یسازی خلاق وارد کار می‌شود. شهرت آنها در انتشار باز‌ی‌های پی‌سی و تعهد آنها به کیفیت، یک همکاری ایده‌آل را برای ما به ارمغان آورده است.

البته این اولین بار نیست که سگا با استودیو‌های مستقل همکاری می‌کند و اخیرا هم شاهد همکاری آن با استودیو پلی‌اسپورت گیمز (Playsport Games) بودیم. برای اطلاع از اخبار پیشین در مورد سگا می‌توانید به صفحه آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده