// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

پروژه جدید استودیو Iron Galaxy شباهت‌ هایی به بازی God of War دارد

استودیو Iron Galaxy با انتشار تریلر سینمایی، بازی جدید خود را با نام Extinction معرفی کرد.

استودیو آیرون گلکسی (Iron Galaxy) را با ساخت بازی‌های مبارزه‌ای همچون Killer Intinct و Divekick می‌شناسیم، اما این بار به نظر می‌رسد که پروژه جدید خود را در سبک دیگری طراحی کرده است. بازی جدید که با نام Extincition معرفی شد شباهت‌هایی به بازی God of War یا انیمه Attack of Titan دارد.

بر طبق اخبار بازی، سازندگان با انتشار تریلر سینمایی این بازی را معرفی کردند. بازیکنان در این بازی با هیولاهای غول‌پیکر دست و پنجه نرم می‌کنند و به مبارزه با آنها می‌روند. استودیو آیرون گلکسی در رابطه با گیم‌پلی این بازی نوشت که این بازی از سیستم مبارزاتی پویا و مهارت محور بهره می‌برد؛ طوری که باید با استراتژی و تاکتیک ویژه دشمنان را خلع‌سلاح کرد و تا بتوانند با ضعیف کردند غول‌ها، آنها را از پای در بیاورند.

از آنجا که شاهد گیم‌پلی این بازی در ویدیو نیستیم اما می‌توان از تریلر آن متوجه شد که محتوای آن به چه صورت خواهد بود. همچنین در ویدیو می‌بینیم که هیولا‌های غول‌پیکر داخل شهر می‌آیند و آن را ویران می‌کنند که البته از جلوه‌های هنری زیبایی بهره می‌برد.

به نقل از سازندگان گیم‌پلی این بازی روان و سریع خواهد بود و کاربران در آن روی دیوار‌ها می‌دوند و با استفاده از شلاق به پشت بام‌ها دست پیدا می‌کنند. گفتنی است که اجسام و محیط این بازی قابل تخریب است و مبارزت آن نیز روی هوا و زمین صورت می‌گیرد.

بازی Extinction دارای قسمت داستانی و ماموریت‌های فرعی است، اما بخشی دیگری در این بازی تعبیه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد که مراحلی را به دلخواه خود طراحی کنند و مهارات خود را به چالش بکشند، همچنین می‌توان دیگران را به این چالش‌ها نیز دعوت کرد.

سازندگان خاطر نشان کردند که اطلاعات بیشتری را از این بازی در نمایشگاه E3 2017 منتشر خواهد شد. بازی مذکور اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی زیبا و جذاب بازی Extinction را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده