// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

پیش درآمد بازی Life is Strange احتمالا در حال ساخت است

با استناد به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که نسخه پیش‌در‌آمد بازی Life is Strange در حال ساخت است.

بازی Life is Strange به عنوان محصول مشترکی از استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت و کمپانی اسکوئر انیکس در سال ۲۰۱۵ روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هفتم و هشتم منتشر شد و به‌واسطه روایت داستانی جذاب و گیم‌پلی در‌گیر‌کننده توانست مورد استقبال مخاطبین و منتقدین قرار بگیرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تصاویری منتشر شده است که از احتمال ساخت نسخه پیش‌در‌آمد این بازی خبر می‌دهد.

در حالی که مدتی پیش استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت اعلام کرد که نسخه جدید بازی Life is Strange در دست ساخت است، اما تصاویر منتشر شده مر‌بوط به استودیو دک ناین گیمز (Deck Nine Games) هستند که پیش از این با نام استودیو آیدل مایندز (Idol Minds) شناخته می‌شد.

وب‌سایت فرانسوی Gamekult با بررسی کد منبع وب‌سایت استودیو دک ناین گیمز تصویری از یک شخصیت مونث به‌دست آورده که در جلوی یک قطار ایستاده است. با این حال وب‌سایت مذکور پس از مدتی این تصویر را حذف کرده و به کلی از دسترس خارج شده است. علاوه بر این یک شخص نا‌شناس تصاویر مختلفی از بازی Life is Strange منتشر کرده است که در تعدادی از آن‌ها شخصیت‌های کلوئی پرایس (از شخصیت‌های مهم و دوست پرو‌تا‌گونیست بازی یعنی مکس کالفیلد) و ریچل امبر مشاهده می‌شوند. تصاویر مربوط به پیش‌در‌آمد احتمالی بازی Life is Strange را در زیر مشاهده می‌کنید:

پیش درآمد Life is Strange

بازی Life is Strange روایت‌گر بخشی از زندگی مکس کالفیلد است که پس از سال‌ها به شهر آرکیدیا بی باز‌گشته و در آکادمی بلک‌ول مشغول به تحصیل شده است. در یکی از کلاس‌ها مکس متوجه می‌شود که قدرت باز‌گرداندن زمان را به دست آورده است. در این حین به‌واسطه رخداد‌هایی با دوست دوران کودکی‌اش، کلوئی رو‌به‌رو می‌شود که از مکس برای پیدا کردن ریچل، دوست گمشده‌اش درخواست کمک می‌کند. با استناد به شواهد، پیش‌در‌آمد احتمالی بازی Life is Strange روی دو شخصیت ریچل و کلوئی تمرکز خواهد کرد.

استودیو دک ناین گیمز در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده و بازی‌هایی از جمله Cool Boarders 3 و Pain را در کارنامه دارد. این استودیو تمرکزش روی بازی‌های داستان‌-‌محور را دلیل تغییر نام بر‌شمرده است. دک ناین گیمز در رابطه با پروژه بعدی خود چنین اذعان کرده است:

دک ناین گیمز با یک ناشر طراز اول بازی‌های AAA قرار‌داد همکاری امضا کرده و مشغول به ساخت اولین بازی خود است که نسخه جدیدی از یک سری تحسین‌شده محسوب می‌شود. اطلاعات بیشتر از این بازی داستان‌-‌محور و ماجراجویی در نمایشگاه E3 اعلام خواهد شد.

نظرات خود را در رابطه با بازی Life is Strange و پیش‌در‌آمد احتمالی آن با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده