نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

جزئیات نسخه 4K ،DVD و بلوری فیلم Power Rangers مشخص شد

کمپانی لاینزگیت به تازگی جزئیات نسخه خانگی فیلم Power Rangers را فاش کرد.

کمپانی Lionsgate در جدیدترین اخبار سینما از جزئیات نسخه خانگی فیلم Power Rangers رونمایی کرد. ریبوت بسیار موردانتظار مجموعه پاور رنجرز چشم‌انداز و ظاهر بروز شده‌ای به قهرمانان معروف هایم سابان اهدا کرد و با بودجه بیشتر به خلق سکانس‌های اکشن چشمگیر و جلوه‌های ویژه باکیفیت پرداخت. تقریبا یک ماه پس از انتشار تریلر نسخه خانگی فیلم Power Rangers که در کیفیت‌های DVD ،4K ،Digital HD و بلوری عرضه می‌شود، طرفداران بالاخره می‌توانند به لحظه‌شماری برای دسترسی به تجربه کامل فیلم Power Rangers در خانه خودشان بپردازند.

بدون شک هنگامی که محصولی مثل فیلم پاور رنجرز با بودجه بالا و ایده‌ای قابل ارتباط عرضه شود، لبریز از ویژگی‌های برجسته خواهد بود و کمپانی Lionsgate هم رسما از ویژگی‌های نسخه خانگی فیلم Power Rangers رونمایی کرد که طرفداران فیلم بدون شک از این نسخه ناامید نخواهند شد.

کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که کیفیت Digital HD فیلم Power Rangers در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) منتشر خواهد شد. نسخه بلوری، DVD و 4K فیلم دو هفته بعد و در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) عرضه می‌شود. در پایین می‌توانید طرح روی جلد نسخه بلوری و DVD را تماشا کنید. محتویات ویژه نسخه DVD شامل تفسیر صوتی کارگردان و نویسنده فیلم و همچنین سکانس‌های حذف‌شده، تغییر یافته و گسترش یافته خواهد بود.

فیلم Power Rangers

محتویات نسخه Digital HD، بلوری و 4K حتی از نسخه DVD هم بیشتر است. علاوه بر تفسیر صوتی مذکور، در این نسخه شاهد یک تریلر همراه با تفسیر کارگردان خواهیم بود. همچنین یک مستند ۹ قسمتی در مورد ساخت فیلم به نام The Power of the Present هم در این نسخه وجود دارد که شامل تفسیر بازیگران و دیگر عوامل ساخت فیلم و همچنین خالق Power Rangers یعنی هایم سابان خواهد بود. از برخی قسمت‌های این مستند می‌توان به Rangers Then To Now ،Suiting Up و Power Ballad: Music and Sound اشاره کرد.

با توجه به نام بخش‌های مختلف این مستند، هر قسمت روی یکی از جنبه‌های تولید فیلم مثل پروسه بازیگری، طراحی لباس و موسیقی فیلم که توسط برایان تایلر ساخته شده، تمرکز کرده است؛ به عنوان مثال، دو قسمت Rangers, Welcome to Training و Rangers in the Wild احتمالا به تمرینات و مراحل آمادگی جسمانی بازیگران برای ایفای نقش‌هایشان مربوط می‌شود. طرفداران ریبوت و طرفداران قدیمی این مجموعه بدون شک از شنیدن جزئیات محتوای پشت صحنه عمیق فیلم هیجان‌زده خواهند شد.

با توجه به محتویات فراوان نسخه خانگی، به نظر می‌رسد کمپانی Lionsgate امید فراوانی به این نسخه داشته و روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است. نسخه ریبوت با وجود اینکه شکست تجاری محسوب نمی‌شد، اما عملکردش در باکس آفیس از انتظارات لاینزگیت و سابان بسیار ضعیف‌تر بود که احتمال ساخت نسخه بعدی را کاهش داد. با این حال فروش قدرتمند نسخه خانگی به تنهایی قادر است پروسه تولید دنباله فیلم را کلید بزند؛ بنابراین طرفداران Power Rangers می‌توانند به ساخت ادامه این فیلم امیدوار باشند.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده