// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

لیست بازی های Team 17 برای نمایشگاه E3 2017 مشخص شد

با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2017، کمپانی تیم 17 لیست بازی‌های خود را منتشر کرد.

دیگر زمان زیادی به برگزاری نمایشگاه E3 2017 باقی‌نمانده‌ است و استودیو و کمپانی‌های مختلف لیست بازی‌های خود را برای حضور و نمایش در این نمایشگاه منتشر می‌کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تیم 17، ناشر بازی The Escapists 2، لیست بازی‌های خود را منتشر کرده است.

در ادامه بازی‌های این کمپانی را مشاهده خواهید کرد.

Aven Colony : بازی Aven Colony که برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده است و توسط استودیو آستین در حال توسعه است. این بازی در سبک علمی تخیلی بوده و روایت‌گر دنیای بیگانگان است. در بازی شبیه‌ساز Aven Colony می‌توانید پایگاه‌های خود را ساخته و منابع خود را مدیریت کنید.

The Escapistis 2: بازی The Escapistis 2 برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده است. نسخه پیشین این بازی از محبوبیت بالایی برخوردار است و توانست فروش خوبی را در کارنامه خود ثبت کند. این نسخه شامل مواردی همچون بخش چند نفره، راه‌های جدید و متنوع‌تر برای فرار از زندان، سیستم مبارزاتی جدید و شخصی سازی آیتم‌هایی است که به دست می‌آورید.

Genesis Alpha: بازی Genesis Alpha برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده است. در آینده‌ای نزدیک رژیم و دولت فاسد دنیا را رو به ویرانی کشانده و منابع طبیعی را از بین برده‌اند. حال شما به عنوان کاپیتان کشتی فضایی جنسیس وظیفه دارید تا کشتی خود را از طریق منابع مختلف ساخته و محلی جدید برای زندگی انسان‌ها پیدا کنید.

Yoku's Island Espress: بازی Yoku's Island Espress برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده و درواقع یک بازی Pinball ماجراجویانه است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده