// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

جزئیات آپدیت رایگان بازی Watch Dogs 2 با محوریت کوآپ چهار نفره

یوبیسافت به‌زودی آپدیت رایگانی را که حالت همکاری چهار نفره را به بازی Watch Dogs 2 اضافه می‌کند، منتشر خواهد کرد.

بازی Watch Dogs 2 حالت‌های زیادی را در بخش چندنفره خود، هم در حالت رقابتی و هم در حالت همکاری، جای داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که هفته آینده این بازی میزبان آپدیتی رایگان خواهد شد که حالت کوآپ چهار نفره را به آن اضافه خواهد کرد.

بازیکنان پیش‌تر می‌توانستند با همکاری یکی از دوستان خود در دنیای Watch Dogs 2 بازی کنند. حالت جدید به کاربران اجازه خواهد داد تا با تشکیل دادن گروهی چهار نفره، به طور همزمان بازی کنند و در دنیای این اثر، به کاوش بپردازند.

کریس یانگ، تهیه‌کننده Watch Dogs 2، اعلام کرد که این بخش کاربران را تشویق می‌کند که بیشتر روی بخش همکاری چندنفره تمرکز کنند تا حالت رقابتی. البته گفتنی است که حالت‌های چهار نفره زیادی در دنیای این بازی گنجانده شده است. همچنین سازندگان اشاره‌ای به حضور پلیس‌ها در این بخش داشتند و اعلام کردند که کاربران می‌توانند حتی محدوده‌های Red Zone را نیز اشغال کنند. پس از آن، بازیکنان می‌توانند در شهر سان‌فرانسیسکو به بازی بپردازند و حالت‌های مختلف چهارنفره را که شامل Bounties ،Invasions ،Loot Trucks و غیره می‌شود، به همراه رویداد‌های دیگر تجربه کنند.

حالت جدید به همراه محتوایی برای بهینه‌سازی و رفع ایرادات در نظر گرفته شده است. بهینه‌سازی‌ها شامل اضافه شدن قابلیت رد کردن صحنه سینمایی سه‌بعدی می‌شود. همچنین رفع ایرادات به بخش حرکات و پوسته‌ها مربوط می‌شود.

بروزرسانی یاد شده در تاریخ ۱۳ تیرماه (۴ جولای) در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین یو‌بی‌سافت به مناسبت تعطیلات (روز استقلال) تغییراتی را در ظاهر شهر ایجاد کرده است که شامل آتش‌بازی نیز می‌شود. همین‌طور رنگ گلوله‌های پینت‌بال به رنگ‌های قرمز، سفید و آبی تغییر کرده است. بازی Watch Dogs 2 هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار در استیم در دسترس است و کاربرانی که اشتراک گلد ایکس‌باکس وان را در اختیار داشته باشند می‌توانند این بازی را با قیمت ۳۶ دلار تهیه کنند.

بازی Watch Dogs 2 در نقد و بررسی زومجی توانست نمره ۸.۵ را به خود اختصاص دهد. در صورت تمایل از اینجا می‌توانید بررسی آن را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده