نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

هنوز کارگردانی پتی جنکینز برای فیلم Wonder Woman 2 تایید و رسمی نشده است

پتی جنکینز، کارگردان فیلم موفق و رکوردشکن Wonder Woman، توضیحات بیش‌تری در مورد ساخت قسمت بعدی این فیلم ارائه داد.

پیش از این طبق صحبت‌های پتی جنکینز در خبری اعلام شده بود که حضور وی برای کارگردانی قسمت دوم فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز)، تأیید شده است. حال امروز وی چنین گفت که هنوز به صورت رسمی مذاکره‌ای با وی برای کارگردانی فیلم بعدی نشده است.      

پتی جنکینز امروز در اکانت توییتر خود این موضوع را اعلام کرد و گفت هنوز به صورت رسمی قراردادی برای ساخت دنباله‌ی فیلم Wonder Woman امضاء نکرده است. وی در اکانت توییتر خود این چنین گفت:

سلام به همگی. ممنون از شما به دلیل بازخوردهای بسیار خوب و البته هیجان‌انگیزتان، ولی باید این نکته را روشن سازم که صحبت‌های قبلی من به معنای تأیید رسمی کارگردانی قسمت دوم فیلم Wonder Woman نبوده است. تنها در مورد ایده‌ها و امیدواری‌های خود در رابطه با ساخت دنباله‌ی این فیلم صحبت کرده بودم، ولی هنوز هم به ساخت این فیلم بسیار امیدوار و هیجان‌زده‌ام.

وی در توییت خود، هشتگ WW2 را ضمیمه کرد. پیش‌تر به طور ضمنی اعلام شده بود که داستان قسمت دوم فیلم Wonder Woman شباهتی به قسمت اول که شاهد اتفاقات دوران جنگ جهانی اول بودیم نخواهد داشت و بستر آن عصر مدرن خواهد بود که حال با این صحبت‌های جدید احتمالاً آن موضوع هم رسمی نبوده است.

Patty-Jenkins-Wonder-Woman

طبق صحبت‌هایی که این هفته پتی جنکینز با سایت کلایدر (Collider) داشت به این موضوع اشاره کرده بود که وی و عوامل سازنده هنوز برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم توسط او به جمع‌بندی نرسیده‌اند، ولی در ادامه هم افزود که در صورت انتخابش برای کارگردانی فیلم جدید، فکرهای بزرگی برای دنباله‌ی این فیلم در سر دارد:

با خود می‌گفتم که بهترین شخصیت‌های تمام دوران را که بسیار دوست‌شان دارم در کنارم هستند، با عوامل سازنده‌ای که برای ساخت این فیلم همه‌چیز را در اختیار من قرار داده بودند، آزاد بودم این تیم کاری را هرگونه که می‌خواهم هدایت کنم؛ مگر عقلم را از دست داده‌ام که به ساخت دنباله‌ی این فیلم نه بگویم؟ البته اندکی بعد به یاد آوردم که فیلم جدید دیگر آن فیلم و خاطرات آن نخواهد بود؛ فیلمی کاملاً متفاوت است که البته قرار است عالی هم باشد.  

پتی جنکینز پیش‌تر چنین گفته بود که دنباله‌ی فیلم Wonder Woman داستانی کاملاً متفاوت خواهد داشت که همین موضوع ذهن‌ها را منعطف به عصر حاضر کرد. وی چندی پیش در خبری دیگر هم اعلام کرد که داستان فیلم جدید در آمریکا رخ خواهد بود.   

گفتنی است افتتاحیه‌ی فیلم Wonder Woman تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با کارگردانی یک زن شده است. این فیلم در سه روز ابتدایی فروش خود به رقم ۱۰۰.۵ میلیون دلار رسید. میزان فروش جهانی این فیلم نیز در سه روز ابتدایی ۱۲۲.۵ میلیون دلار بوده است. طبق آخرین آمار نیز تاکنون فروش فیلم در سطح جهانی چیزی نزدیک به ۶۶۳ میلیون دلار بوده است. همین اعداد و ارقام فیلم Wonder Woman را به پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن ساخته شده توسط یک کارگردان زن تبدیل کرده است.

گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی، سعید تغماوی و لوسی دیویس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده پتی جنکینز بوده و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده‌ی جف جانز و آلن هینبرگ بوده است.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده