نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

بسته الحاقی بعدی بازی Hearthstone در ۱۵ تیرماه رونمایی می‌شود

بلیزارد جزئیات و اطلاعات بیشتری را پیرامون بسته بعدی بازی Hearthstone در هفته آینده منتشر می‌کند. آیا لیچ کینگ باز خواهد گشت؟

بازیکن‌های بازی اندروید و آیفون Hearthstone: Heroes of Warcraft باید برای تاریخ ۶ ژوئیه (پنجشنبه ۱۵ تیرماه) آماده شوند؛ چرا که کمپانی بلیزارد قرار است از بسته الحاقی بعدی این اثر رونمایی کند.

قرار است در طی تور قهرمانی بازی Hearthstone، تیم 5 (Team 5، گروه توسعه‌دهنده بازی در بلیزارد) در آنجا حضور پیدا کند تا یک رونمایی ویژه در مورد محتوایی که در آینده برای بازی منتشر می‌شود، داشته باشد. این رونمایی از طریق شبکه رسمی بازی Hearthstone در سایت توییچ، به صورت زنده پخش خواهد شد و پس از رونمایی اشاره‌شده، شما می‌توانید پایه دوم تور قهرمانی را مشاهده کنید. هرچند این احتمال می‌رود که پس از رونمایی از DLC، این اتفاق توجه مردم را بیشتر از مسابقات به خود جلب کند.

اعلام رونمایی از این بسته با یک تصویر همراه بوده است. در تصویر، یک پنجره را مشاهده می‌کنیم که پشت آن فیگور شخصیت‌هایی وجود دارد که به‌طور کامل مشخص نیست چه کسانی هستند. به‌جز تصویر اشاره‌شده که در زیر مشاهده می‌کنید، اطلاعات دیگری در رابطه با این رونمایی در دسترس نیست.

کاربران سایت ردیت متقاعد شده‌اند که بروزرسانی بعدی بازی Hearthstone، با توجه به آپدیت نشان‌تجاری، مربوط به بازگشت شخصیت لیچ کینگ از دنیای بازی Warcarft خواهد بود؛ اما این موضوع را زمان مشخص خواهد کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ فکر می‌کنید یا امیدوار هستید که بسته جدید بازی موبایل موفق Hearthstone مربوط به چه چیز یا ویژگی‌هایی باشد؟


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده