نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

ثبت نام بیش از ۴۰۰ هزار نفر برای تجربه اولین بازی موبایل پلی استیشن

استودیو فوروارد ورکس، زیرمجموعه بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، امروز اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ هزار نفر برای تجربه بازی Everybody's Golf ثبت‌نام کرده‌اند.

اولین بازی موبایل پلی‌استیشن، Everybody's Golf نام دارد که هفته آینده قرار است برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS در ژاپن عرضه شود. این بازی توسط استودیو Forwardworks ساخته شده است که زیرمجموعه بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی محسوب می‌شود. این استودیو امروز اعلام کرد که بیش از چهارصد هزار نفر برای تجربه این بازی ثبت‌نام کرده‌اند. برای تشکر از افرادی که برای تجربه بازی ثبت‌نام کرده‌اند، فوروارد ورکس جوایزی در نظر گرفته است. ۳۰ هزار پول رایج درون بازی، دو بلیط آواتار و یک لباس مخصوص جوایزی هستند که در هنگام عرضه بازی در اختیار این افراد قرار می‌گیرند.

بازی Everybody's Golf هفته آینده عرضه خواهد شد و ثبت‌نام برای بازی دقیقا یک ماه پیش آغاز شده است و این مساله به معنی آن است که این تعداد افراد، فقط در مدت زمان یک ماه برای تجربه بازی ثبت‌نام کرده‌اند که رقم فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. سونی اخیرا اعلام کرده بود که تمرکز بازی‌های موبایل خود را بیشتر روی بازار ژاپن و آسیا می‌گذارد و اگر با اقبال عمومی مواجه شد، این امکان وجود دارد که بازی‌های خود را برای بازارهای دیگر نیز عرضه کند.

استودیو Forwardworks بازی‌های بیشتری را برای عرضه در برنامه خود دارد. Whad Did I Do To Deserve This My Lord ،Arc the Lad ،Wild Arms ،Dokomo Island ،Parappa the Rapper و Summer Holiday 20th Century بازی‌هایی هستند که قرار است توسط این استودیو برای پلتفرم موبایل عرضه شوند. آنها همچنین در حال ساخت یک بازی با همکاری اسکوئر انیکس نیز هستند.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده