// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

استودیو ترن 10 از سالانه شدن مجموعه Forza می گوید

کریس تکتور در گفت و گوی اخیر خود در مورد سالانه شدن مجموعه Forza صحبت کرده است.

ظاهرا استودیوTurn 10، سازنده مجموعه Forza، قصد دارد نسخه‌های هورایزن را که از سال ۲۰۱۲ پایه‌ریزی شد، ادامه دهد و از این‌رو هر سال شاهد یک نسخه‌ی جدید از مجموعه Forza خواهیم بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کریس تکتور، طراح نرم‌افزار استودیو ترن ۱۰، در گفت و گوی اخیر خود اعلام کرده که سالانه عرضه شدن این مجموعه، چالش‌های جدیدی را برای تیم سازنده به وجود آورده است.

کریس تکتور در این باره می‌گوید:

باید به اندازه‌ی کافی به آینده نگاه کنیم و ببینیم چه تغییراتی را باید در نظر بگیریم و در ادامه همه را به آن سمت هدایت کنیم تا مطمئن شویم در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. وفق دادن خود با تغییرات پیش روی سخت‌افزار، تغیراتی که روی پلتفرم مربوط سیستم عامل ایجاد می‌شود و سایر موارد که با آن‌ها کار می‌کنیم و در کنار این موارد، نهایت بهره‌برداری از این تغییرات برای هر بازی مختلف، کار بسیار بزرگی است.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

حال مجموعه Forza با وجود دو نسخه موتوراسپورت و هورایزن، به یک مجموعه سالانه تبدیل شده و این برای ما بسیار جالب است. زیرا میان این دو بازی مسیر متفاوتی وجود دارد و ما باید همیشه با اعمال تغییرات متفاوت، این دو بازی را از یکدیگر جدا نگه داریم.

Forza MOtorsport 7

Forza MOtorsport 7

Forza MOtorsport 7

Forza MOtorsport 7

Forza MOtorsport 7

حال امسال نوبت به بازی Forza Motorsport 7 رسیده است تا با ارائه تغییرات جدید در سیستم گیم‌پلی خود، مخاطبان این مجموعه را سرگرم کند. این بازی در ماه اکتبر برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده