نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

سومین بسته الحاقی بازی CoD: Infinite Warfare هفته آینده منتشر می‌شود

سومین بسته الحاقی بازی Call Of Duty: Infinite Warfare با نام Absolution هفته آینده در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد.

کمپانی اکتیویژن در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام کرد که سومین بسته الحاقی پولی بازی Call Of Duty: Infinite Warfare با نام Absolution قرار است در تاریخ ۱۵ تیر برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. مانند بسته‌های الحاقی پیشین بازی، این DLC هم چهار نقشه جدید به بازی اضافه خواهد کرد که Bermuda ،Permafrost ،Fore و Ember نام دارند.

نقشه Ember نسخه بازسازی‌شده نقشه Resistance بازی CoD: Modern Warfare 3 است. نقشه Bermuda شهری است که در کنار یک کشتی غرق‌شده ساخته شده است. Fore یک زمین گلف بسیار بزرگ است و در نهایت Permafrost هم یک میدان نبرد یخ‌زده را پیش روی گیمر قرار خواهد داد.

بسته الحاقی Abolution علاوه بر این چهار نقشه، یک نقشه نیز برای حالت زامبی به بازی اضافه می‌کند که با الهام از فیلم‌های ترسناک دهه ۵۰ ساخته شده و Attack of the Radioactive Thing نام دارد. در این نقشه باید وارد یک شهر شده و افرادی را که در اثر فعالیت‌های دولت به زامبی تبدیل شده‌اند، از بین ببرید.

Abolution برای افرادی که سیزن پس ۵۰ دلاری بازی را خریداری کرده باشند به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. با این حال امکان خرید مجزای آن به قیمت ۱۵ دلار نیز فراهم شده است. همچنین مانند DLC‌های پیشین بازی و پیرو قرارداد سونی و اکتیویژن، این بسته ابتدا برای مشترکین پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد و احتمالا با فاصله‌ای یک ماهه برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

در دیگر اخبار مرتبط با سری کال آف دیوتی، چندی پیش جزییاتی از رویداد Summer Event بازی منتشر شد و همچنین اکتیویژن انتشار نسخه مستقل بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered را رسما تایید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده