نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی StarCraft

کمپانی بلیزارد تاریخ انتشار دقیق ریمستر بازی StarCraft را اعلام کرد.

بلیزارد چندی پیش نسخه ریمستر بازی StarCraft را معرفی و اعلام کرد که این بازی تابستان برای پی‌سی منتشر خواهد شد. این شرکت همچنین نسخه اصلی این بازی را نیز به صورت رایگان منتشر کرد تا افرادی که موفق به تجربه این بازی استراتژی موفق نشده‌اند، بتوانند با آن آشنا شوند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، بلیزارد تاریخ انتشار دقیق ریمستر StarCraft را نیز اعلام کرده است. بر این اساس این بازی در تاریخ ۲۳ مرداد (۱۴ آگوست) و با قیمت ۱۵ دلار منتشر خواهد شد.

نسخه ریمستر بازی StarCraft علاوه بر نسخه اصلی بازی، شامل بسته الحاقی Brood War نیز می‌شود. همچنین امکان پیش‌خرید بازی هم‌اکنون فعال شده و در صورت تمایل می‌توانید آن را خریداری کنید. بازی StarCraft Remastered از صفحه نمایش‌های عریض و همچنین رزولوشن‌هایی چون 4K پشتیبانی خواهد کرد و علاوه بر آن کیفیت بافت‌های بازی نیز تا حد بسیار زیادی بهبود داشته است. همچنین کاربران می‌توانند در حین بازی کردن با زدن کلید F5 بین گرافیک جدید و قدیمی سوییچ کنند. در نهایت ارتقای کیفیت صوتی بازی و همچنین میان‌پرده‌های سینمایی بخش تک‌نفره، از دیگر ویژگی‌های نسخه ریمستر استارکرفت هستند.

بازی StarCraft به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های استراتژی شناخته می‌شود و به همین دلیل هم بلیزارد در ساخت نسخه ریمستر گیم‌پلی بازی را تغییر نداده تا آسیبی به حس و حال اصلی این بازی وارد نشود. همچنین یک ویژگی جالب نیز برای نسخه ریمستر در نظر گرفته شده و آن هم اینکه خریداران این نسخه می‌توانند بازی را با افرادی که به نسخه معمولی آن دسترسی دارند هم به صورت آنلاین بازی کنند. البته نسخه ریمستر یک سری امکانات آنلاین انحصاری نیز خواهد داشت.

به هر حال StarCraft اولین بازی‌ای است که بلیزارد برای ساخت نسخه ریمستر آن اقدام کرده است. چندی پیش شایعه‌هایی مبنی بر تمایل این استودیو به ساخت ریمستر بازی‌های Diablo 2 و WarCraft 3 نیز منتشر شد که هنوز بلیزارد واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده