نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

فروش بازی Heavy Rain از مرز ۴.۵ میلیون نسخه عبور کرد

کوانتیک دریم اعلام کرد فروش بازی Heavy Rain از مرز ۴.۵ میلیون نسخه عبور کرد است.

امروز استودیو کوانتیک دریم سازنده بازی Beyond: Two Souls در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که بازی Heavy Rain که اولین بازی انحصاری آن‌ها برای پلتفرم‌های سونی است به مرحله برجسته عظیمی رسیده و بیش از ۴.۵ میلیون نسخه در پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 فروش داشته است. این آمار با توجه به تمرکز بازی روی داستان و سفر احساسی شخصیت‌هایش و عدم تمرکز روی اکشن که محبوبیت بیشتری هم دارد، بسیار چشمگیر است. 

بازی Heavy Rain ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای پلی‌ا‌ستیشن 3 منتشر شد و سریعا تبدیل به یکی از منحصر به فردترین تجربه‌های موجود در این کنسول شد. موفقیت این بازی به استودیو امکان ادامه توسعه بازی‌هایی در سبک و سیاق مشابه مانند بازی Beyond: Two Souls را اهدا کرد. در سال ۲۰۱۶، نسخه ریمستر شده هر دو بازی مذکور برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد که بدون شک در افزایش فروش هر دو بازی تاثیر بسزایی داشته است.

کوانتیک دریم این اخبار را از طریق صفحه فیسبوک استودیو منتشر کرده است:

مفتخریم به اطلاع شما برسانیم که مجموع فروش بازی Heavy Rain در پلی‌استیشن 3 (منتشر شده در ۲۰۱۰) و در پلی‌استیشن 4 (منتشر شده در ۲۰۱۶) از مرز ۴.۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان عبور کرده است. درود بر طرفدارانمان!

بازی Heavy Rain تمرکز خود را بر تحقیق روی جنایاتی که قاتل اوریگامی مرتکب شده بود، قرار می‌داد. در ضمن استودیو روی یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 جدید به نام بازی Detroit: Become Human کار می‌کند که مربوط به آینده‌ای است که ربات‌ها در حال به دست آوردن وجدان هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده