// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

کمپانی RIOTORO از سه کیس جدید رونمایی کرد

کمپانی RIOTORO در نمایشگاه کامپیوتکس 2017، سه کیس جدید را به نمایش گذاشت.

کمپانی RIOTORO برند جدیدی در دنیای پی‌سی‌ها محسوب می‌شود که در نمایشگاه کامپیوتکس سال گذشته با تعدادی کیس و کیبورد حضور پیدا کرد. امسال نیز این کمپانی با سه کیس جدید با مدل‌های CR1080 ،CR500 و CR1288 در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 حضور یافت. تمام این کیس‌ها قیمتی کمتر از ۱۶۹ دلار دارند و انتظار می‌رود در سه ماهه‌ی سوم سال جاری روانه‌ی بازار شوند.

CR500

RIOTORO CR500

کیس CR500 طراحی ساده و زیبایی دارد که پنل کناری آن با جنس شیشه سکوریت، زیبایی آن را دو چندان کرده و اجازه می‌دهد تا اجزای درون سیستم خود را مشاهده کنید. متأسفانه RIOTORO مشخصات این کیس را به طور کامل منتشر نکرده است؛ اما گفته می‌شود که این کیس طراحی دو قسمتی داشته و از رادیاتورهای ۲۴۰ میلی‌متری در پنل بالایی پشتیبانی می‌کند. قیمت این کیس ۷۹.۹۹ دلار برچسب خورده است.

CR1088

RIOTORO CR1088

این کیس نیز طراحی دو قسمتی دارد که منبع تغذیه و درایوهای ذخیره‌سازی را از کارت گرافیک، مادربرد و پردازنده جدا می‌کند. طراحی کیس به این شکل، امکان مدیریت کابل‌ها را فراهم کرده و کارت‌های گرافیک با اندازه‌ی حداکثر ۴۰ سانتی‌متر به راحتی در آن قابل نصب است. ابعاد این کیس، ۳۹۴x۲۳۰x۳۶۰ میلی‌متر بوده و از مادربردهای سایز ATX پشتیبانی می‌کند. محل نصب دو درایو ۳.۵ اینچی و سه درایو ۲.۵ اینچی نیز در این کیس تعبیه شده است. CR1088 با قیمت تقریبی ۸۹.۹۹ دلار در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار خواهد شد.

CR1288 Prism RGB

RIOTORO CR1288 Prism RGB

آخرین کیس کامپیوتر RIOTORO، مدل CR1288 Prism RGB است که به رنگ مشکی و قرمز با LED های رنگی در داخل کیس عرضه می‌شود. RIOTORO در پنل جلویی، گزینه‌هایی برای کنترل نورپردازی و تعداد زیادی درگاه یو‌اس‌بی تعبیه کرده است. این کیس از لحاظ ابعاد، بزرگ‌ترین کیس در بین این سه مدل است و مانند بقیه از دو بخش تشکیل شده است که منبع تغذیه را از دیگر اجزای درون کیس جدا می‌کند.

قیمت این کیس ۱۵۹.۹۹ دلار است و در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی در دسترس خواهد بود. CR1288 در رنگ‌های مشکی و خاکستری هم زیبا خواهد بود. درخشندگی رنگ قرمز، زیبایی LED رنگی داخل کیس را از بین می‌برد. برای هماهنگی با رنگ قرمز کیس، بهتر است که LED های درون آن نیز، قرمز یا سفید باشند. سایر رنگ‌ها زیبایی لازم را نخواهند داشت.


منبع OVERCLOCK3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده