نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ انتشار بازی موبایل Framed 2 اعلام شد

به گفته استودیو لاوشک اینترتینمت، بازی Framed 2 در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خردادماه) منتشر می‌شود.

استودیوی بازیسازی لاوشک اینترتینمت (Loveshack Entertainment) تاریخ انتشار بازی Framed 2 را برای ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) اعلام کرد. نسخه اول این بازی (یعنی بازی Framed) با یک ایده خلاقانه منتشر شد؛ به‌نحوی که شما برای پیشبرد آن باید قسمت‌هایی را که مانند صفحات کامیک‌بوک بودند، جابه‌جا می‌کردید و در موقعیت مناسب قرار می‌دادید. در Framed 2 لوکیشن بازی یک محله چینی و مکانیزم گیم‌پلی هم دقیقا مانند نسخه ابتدایی خواهد بود. Framed 2 با یک شخصیت با ظاهری آشنا همراه با عینک و کت شلوار که از دست پلیس‌ها فرار می‌کند، آغاز می‌شود؛ اما مانند نسخه ابتدایی، بازیکن باید این انتظار را داشته باشد که این کاراکتر، تنها شخصیت قابل بازی نباشد. استودیو لاوشک اینترتینمنت همراه با اعلام تاریخ انتشار رسمی، یک تریلر بازی هم منتشر کرد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

| |

همانطور که مشاهده می‌کنید، هنوز هیچ‌گونه اشاره‌ای به پلتفرم‌هایی که بازی Framed 2 برای آنها منتشر خواهد شد، نه در تریلر و نه در وب‌ سایت رسمی بازی، صورت نگرفته است؛ اما این‌طور که در تصویر زیر پیداست، دموی قابل بازی Framed 2 روی دستگاه‌‌های مبتنی بر iOS، مانند آیپد پرو ارائه شده است.

نسخه اول بازی Framed در ابتدا تنها برای پلتفرم iOS منتشر شد؛ اما پس از مدتی برای پلتفرم‌های دیگر مانند اندروید نیز عرضه شد. جالب خواهد بود که ببینیم بازی Framed 2 هم مانند نسخه اول، در ابتدا برای چه پلتفرمی منتشر خواهد شد.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده