نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی Star Wars Battlefront 2 در نمایشگاه E3 2017 یک نبرد ۴۰ نفره خواهد داشت

الکترونیک آرتز از نمایش نبردی ۴۰ نفره در سیاره Naboo برای بازی Star Wars: Battlefront 2 در نمایشگاه E3 2017 خبر داد.

امروز الکترونیک آرتز از برنامه‌های خود برای نمایش بازی Star Wars Battlefront II در نمایشگاه E3 2017 خبر داد. در پست درج شده در بلاگ بازی، سازندگان گفته‌اند که قصد نمایش حالت The Assault On Theed را دارند که شامل نبردهای ۲۰ برابر ۲۰ در جهان سه‌گانه پیش‌درآمد جنگ ستارگان می‌شود. در توضیحات این حالت آمده است:

نیروهای کلونی مقاومت سختی را در برابر ربات‌های جنگی مهاجم و جدایی‌خواه، تجربه خواهند کرد. آیا نیروهای جمهوری می‌توانند در برابر حمله نیروهای مختلف، عظیم و بی‌رحمی که به سمت درهای قصر رو به حرکت هستند، مقاومت کنند؟

در ادامه توضیحات رسمی این حالت به ذکر دیگر عناصر این نبرد پرداخته شده که در پایتخت سیاره Naboo به وقوع می‌پیوندد و دارت ماول و ری در آن حضور خواهند داشت. آن‌طور که گفته شده:

استارفایترهای Sleek N-1 و Vulture Droid در آسمان به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. Nimble AT-RT Walkerها از سوی AATها تعقیب می‌شوند. نیروهای Agile Clone Jet از پشت بام‌ها حرکت می‌کنند؛ در حالی که B2 Super Battle Droidها هر چیزی را که در مسیرشان باشد با خاک یکسان می‌کنند. نیروهای کلونی و ربات‌ها از سنگری به سنگر دیگر حرکت می‌کنند و با تیراندازی به یکدیگر آرامش پایتخت Naboo را از بین می‌برند. و اما در مرکز نبردهای تن‌به‌تن با لایت سیبر، دارت ماول و ری به نابودی نیروهای مخالفشان می‌پردازند.

این نمایش به صورت زنده در تاریخ ۱۰ ژوئن، ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت پی‌تی (۲۱ خرداد، ساعت ۱۲ بامداد به وقت تهران) از طریق سرویس‌های استریم پخش خواهد شد.

بازی Star Wars: Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

برخلاف نسخه اول که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و ۱۴ میلیون نسخه فروش رفت، جدیدترین بازی جنگ ستارگان به بخش داستانی تک‌نفره مجهز است. بخش تک‌نفره بازی توسط استودیو EA Motive ساخته می‌شود؛ در حالی که استودیو DICE مسئولیت ساخت بخش چندنفره را خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده