نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بهترین پی سی های مخصوص بازی در کامپیوتکس 2017

در این مطلب مروری بر بهترین و جالب‌ترین پی سی‌های مخصوص بازی معرفی شده در کامپیوتکس 2017 خواهیم داشت.

در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017، یک سری پی سی‌ها و سیستم‌های مخصوص بازی نمایش داده شدند که یا در طراحی آن‌ها ایده‌های خلاقانه‌ای به کار برده شده بود یا اینکه ظاهر بسیار زیبا و سیستم عالی‌ای داشتند. در این مطلب مروری بر این سیستم‌ها خواهیم داشت:

کامپیوتکس ۲۰۱۷

این سیستم که با الهام از دانکی کونگ طراحی شده، ساخته ThermalMike است که در طراحی آن از کیس Thermaltake's Tower 900 بهره برده است.

کامپیوتکس 2017

این سیستم با الهام از بازی محبوب راکت لیگ و توسط استفن هود استرالیایی طراحی شده است.

کامپیوتکس 2017

این لپ تاپ بسیار باریک و سبک‌وزن ساخته Clevo است. نقطه قابل توجه در مورد این لپ تاپ مخصوص بازی بهره بردن از کارت گرافیک GTX 1070 است.

کامپیوتکس 2017

این پی‌سی غول‌پیکر و بسیار قدرتمند توسط ایسوس در نمایشگاه کامیپوتکس 2017 نمایش داده شد. پردازنده AMD Ryzen 1700X و کارت گرافیک RX 580 مشخصات فنی سیستم هستند و طراحی کیس به شکلی است که می‌توان فن‌های کارت گرافیک را از بیرون نیز مشاهده کرد.

کامپیوتکس 2017

این سیستم بسیار زیبا توسط کلوئوپاترا طراحی شده و از کیس In-Win D Frame 2.0 در ساخت آن استفاده شده است.

کامپیوتکس 2017

این سیستم آبی رنگ محصول کمپانی اسکن کامپیوتر بوده و در ساخت آن، از کیس شخصی‌سازی‌شده Silverstone TJ07 استفاده شده است.

کامپیوتکس 2017

این سیستم که با اسم کان ماد به نمایش گذاشته شده، از یک کیس ساخته In-Win بهره می‌برد و LED‌هایی با نور زرد رنگ زیبایی خاصی به آن داده‌اند.

کامپیوتکس 2017

برخی از طراح‌ها هم پارا فراتر از خلق یک پی‌سی زیبا گذاشته بودند که یکی از آن‌ها، شخصی است که این سیستم را شبیه به شخصیت مستر چیف سری هیلو طراحی کرده است. مادربرد در قسمت سینه این شخص تعبیه شده است.

کامپیوتکس 2017

این لپ تاپ Zephyrus نام داشته و محصول ایسوس است. Zephyrus باریک‌ترین لپ‌تاپ مجهز به کارت گرافیک GTX 1080 به حساب می‌آید.

کامپیوتکس 2017

این سیستم که ظاهر ساده و در عین حال زیبایی دارد، از یک پردازنده Ryzen 7 1700 ای‌ام‌دی و کارت گرافیک RX 480 بهره می‌برد.

کامپیوتکس 2017

طراح سیستمی که مشاهده می‌کنید با بهره بردن از نور آبی جلوه زیبایی به کیس داده است. این سیستم «پولاریس» نام داشته و در آن از یک پردازنده AMD 1800X و کارت گرافیک RX 580 استفاده شده است.

کامپیوتکس 2017

کیس زیبایی که در وسط مشاهده می‌کنید، توسط Suchao Prowphong و با الهام از فیلم Death Race طراحی شده است.

کامپیوتکس 2017

کوری گرگوری، طراح استرالیایی، در ساخت این کیس از سری فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب الهام گرفته است.

کامپیوتکس 2017

کمپانی زوتاک در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۷ از سیستم‌های مخصوص بازی مِک رونمایی کرد که اولین پی‌سی‌های گیمینگ این شرکت در ابعاد Mini ITX هستند.

کامپیوتکس 2017

همه ما به دیدن سیستم‌های مخصوص بازی در داخل کیس‌های زیبا عادت کرده‌ایم. اما یک طراح به اسم ال ماسک در کامپیوتکس از سیستمی با نام Floating رونمایی کرد که اجزای آن حالتی شناور داشته و داخل کیس قرار نگرفته‌اند.

کامپیوتکس 2017

این پی‌سی با الهام از سبک استیم پانک طراحی شده و سازنده آن، از کیس Fortress Z کمپانی سیلور استون بهره برده است.

کامپیوتکس 2017

کمپانی ام‌اس‌آی هم مانند هر سال جدیدترین محصولات گیمینگ خود را به کامپیوتکس آورده بود که یکی از آن‌ها، لپ‌تاپ GT75VR SLI است. در این لپ‌تاپ می‌توان از دو کارت گرافیک GTX 1070 به صورت SLI بهره برد.

کامپیوتکس 2017

دیگر سیستمی که ام‌اس‌آی از آن رونمایی کرد، Vortex G25 نام داشت. این کیس بسیار کوچک و باریک، از یک کارت گرافیک GTX 1070 بهره می‌برد.

کامپیوتکس 2017

اما یکی از زیباترین سیستم‌هایی که در کامپیوتکس نمایش داده شد، توسط ماسیل بارتو برزیلی طراحی شده است. این سیستم بسیار زیبا ظاهری مانند یک ربات داشته و اگر به قسمت داخل سر آن دقت کنید، می‌توانید یک آدم فضایی را ببینید.

کامپیوتکس 2017

این سیستم عجیب و غریب و در عین حال بسیار زیبا هم توسط Suchao Prowphong طراحی شده است. در ساخت آن از مادربرد Gigabyte's GA-Z270N-Gaming 5 و کارت گرافیک Aorus GTX 1070 استفاده شده است.

نظرات خود را در مورد این سیستم‌های زیبا با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده