نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

آغاز پیش ثبت نام بازی موبایل Everybody’s Golf

‌کمپانی سونی، علاوه بر اعلام آغاز پیش‌ ثبت‌نام بازی Everybody’s Golf، تریلر جدیدی از بازی منتشر کرد.

استودیو فورواردورکس (ForwardWorks) در بخش موبایل کمپانی سونی، بخش پیش ثبت‌نام را برای اولین بازی موبایل خود به‌نام Everybody’s Golf آغاز کرد.

گیمر‌های ژاپنی هم‌اکنون می‌توانند از طریق حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر یا لاین جهت ثبت‌نام از طریق این لینک اقدام کنند. جوایز در بازی که به‌عنوان پاداش به بازیکن اهدا می‌شود، به دستاورد تعداد مشخصی از ثبت‌نام بستگی دارد.

Everybody’s Golf یک بازی رایگان همراه با بخش‌های معمول خرید درون برنامه‌ای است که برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. بازی دارای دوره‌های آموزشی متفاوت و مقدار زیادی آیتم برای سفرشی‌سازی شخصیت‌ها است. در بخش چندنفره قابلیت پشتیبانی از ۸ بازیکن نیز وجود دارد.

بازی Everybody’s Golf به‌زودی عرضه می‌شود و تا این لحظه تنها برای انتشار در کشور ژاپن در نظر گرفته شده است. سونی به‌تازگی اعلام کرده است که بخش تجارت موبایل این کمپانی برای مدتی روی بازار ژاپن و آسیا تمرکز خواهد کرد تا با مشاهده نتایج احتمالی، سپس برای گسترش تجارت موبایل در بخش‌های دیگر دنیا اقدام کند.

استودیو فوروارد ورکس پروژه‌های مختلفی پس از عرضه بازی موبایل Everybody’s Golf در دستور کار دارد که بازی‌هایی چون What Did I Do To Deserve This, My Lord? ،Arc the Lad ،Wild Arms و... شامل آن‌ها می‌شوند. اشاراتی به همکاری با کمپانی اسکوئر انیکس (Squar Enix) نیز شده است، درحالی که بازی Aida of Sky and Sea به کارگردانی اوجی هیروی خالق بازی Sakura Taisen یک IP کاملا جدید خواهد بود.

بازی Everybody’s Golf علاوه بر موبایل، روی کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۹ ماه آگوست (۷ شهریور) سال جاری نیز منتشر خواهد شد. می‌توانید تریلر جدید این بازی را در زیر مشاهده کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده