// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

قهرمان بعدی بازی Heroes of the Storm از Diablo خواهد بود

بلیزارد با انتشار توییتی، قهرمان بعدی بازی Heroes of the Storm یعنی Malthael از بازی 3 Diablo را معرفی کرد.

در حالی که شاهد حضور شخصیت‌های بازی Overwatch در بازی Heroes of the Storm هستیم، در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که این بار یکی از شخصیت‌های سری Diablo به بازی راه پیدا خواهد کرد. به گفته بلیزارد، شخصیت Malthael از بسته الحاقی Reaper of Souls بازی Diablo III قرار است به طور رسمی به جمع‌ کاراکترهای Heroes of the Storm ملحق شود.

بلیزارد این خبر را به واسطه‌ی توییتر منتشر کرد و با انتشار لینکی از وب‌سایت خود، مشخصات قهرمان جدید را معرفی کرد. شخصیت جدید یک Assassin بسیار قدرتمند است که می‌تواند با قهرمانانی که میزان سلامت بالایی دارند، مقابله کند و آنها را از پای درآورد. حملات اصلی او روی دشمنان باعث می‌شود که علامت Reaper’s Mark را به مدت ۴ ثانیه روی آنها اعمال کند. این علامت موجب می‌شود که دشمنان Malthael به مدت ۴ ثانیه، هر بار ۲.۵ درصد از سلامتی‌شان را از دست بدهند. به عبارت دیگر هر حمله شما می‌تواند ۱۰ درصد از Health دشمن را کاهش دهد.

قابلیت‌های دیگر این قهرمان شامل حملات Reaper’s Mark می‌شود. او با استفاده از قابلیت Death Shroud موجی از حملات را به تمامی دشمنان وارد می‌کند و همه آنها گریبانگیر علامت Reaper’s Mark می‌شوند. توانایی دیگر این شخصیت Soul Rip نام دارد که به دشمنانی که علامت مذکور روی آنها نقش بسته است، آسیب وارد می‌کند و وی را با توجه به تعداد دشمنانی که به آنها آسیب وارد کرده، احیا می‌کند. قابلیت بعدی این قهرمان Wraith Strike است که به Malthael اجازه می‌دهد به سمت دشمنی که علامت مذکور روی او اعمال شده، تلپورت کند و با آسیب رساندن به وی، مدت زمان علامت Reaper’s Mark را صفر کند تا دوباره به مدت ۴ ثانیه مقدار سلامت دشمن را کاهش دهد.

در بخش قابلیت‌های Heroic، این قهرمان به توانایی Tormented Souls مجهز شده است. این توانایی کارایی زره و مقاومت Malthael را افزایش می‌دهد؛ ضمن اینکه او ارواحی را پیرامون خود پدیدار می‌کند و در صورت برخورد دشمن با آنها، علامت Reaper’s Mark را روی او اعمال می‌کند. قابلیت بعدی این قهرمان Last Rites نام دارد که جالب به نظر می‌رسد. این قابلیت پس از استفاده روی دشمنان، سلامت آنها را بعد از دو ثانیه، به مقدار ۵۰ درصد Health از دست رفته آنها، کاهش می‌دهد. ضمنا هر زمانی که دشمنی تحت تاثیر Last Rites باشد و در این شرایط کشته شود، کول‌داون این قابلیت ۵ ثانیه کاهش پیدا می‌کند.

تاریخ ملحق شدن قهرمان Malthael به بازی Heroes of the Storm هنوز مشخص نشده است؛ اما احتمال می‌رود که به‌زودی تریلری در همین رابطه منتشر شود.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی Heroes of the Storm به صفحه آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده