// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

اسکوئر انیکس با سازنده بازی Bulletstorm وارد همکاری شد

کمپانی اسکوئر انیکس با استودیو People Can Fly برای ساخت یک بازی بزرگ وارد همکاری شده است.

اینکه اسکوئر انیکس رابطه کاری خود با استودیو IO Interactive را به اتمام رسانده، دلیل بر این نیست که این کمپانی با استودیوهای اروپایی دیگری کار نخواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که با استودیو People Can Fly برای ساخت یک بازی بزرگ وارد همکاری شده است؛ استودیویی لهستانی که همگی آن را با بازی‌هایی همچون بازی Bulletstorm و بازی Gears of War: Judgment می‌شناسیم. در ادامه اسکوئر انیکس اعلام کرده است که این بازی بزرگ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی عرضه خواهد شد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بازی جدید منتشر نشده است و نمی‌دانیم که این اثر دقیقا برای چه کنسول‌هایی عرضه خواهد شد و سبک بازی چیست. البته اگر به کارنامه تیم سازنده نگاهی بیندازیم، احتمال می‌رود با یک بازی تیراندازی روبه‌رو باشیم. همچنین یک اسم‌نویسی کاری از سوی استودیو People Can Fly منتشر شده است که بنا به آن، بازی مورد نظر احتمالا دارای بخش داستانی و چندنفره است. در ادامه این اسم‌نویسی از المان‌هایی نظیر چک‌پوینت، مسیرهای مختلف و خط دید نام برده شده است که اکثر آن‌ها مناسب یک بازی تیراندازی است. در آخر کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که این بازی در نمایشگاه E3 2017 رونمایی نخواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده