// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بزرگ‌ ترین آپدیت بازی Gears of War 4 معرفی شد

استودیو Coalition بزرگ‌ترین به‌روزسانی بازی Gears of War 4 را با نام Rise of Horde معرفی کرد و تاریخ انتشار آن را مشخص کرد.

بازی Gears of War 4 از انتشارش تا به حال میزبان محتویات و بروزرسانی‌های گوناگونی بوده است. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو کوالشین (Coalition) اعلام کرد که به‌زودی بزرگترین به‌روزرسانی این بازی را منتشر خواهد کرد.

محتوای جدید که با نام Rise of Horde معرفی شده است در تاریخ ۱۶ خرداد ماه (۶ ژوئن) به طور رایگان منتشر خواهد شد. به‌روزرسانی جدید دو درجه سختی جدید را با نام‌های Inconceivable و Ironman به دو حالت Campaign و Horde اضافه خواهد کرد. ۲۰ دست‌آورد (Achivments) جدید به همراه دو نقشه محبوب از نسخه‌های قبلی این بازی یعنی Avalanche‌ از Gears of War 2 و Rust از Gears of War 3 به این بازی اضافه خواهد شد.

بروزرسانی جدید تغییرات زیادی را در بخش Horde این بازی اعمال می‌کند. در این راستا در کنار درجه سختی‌های جدید، ۱۵ مهارت Horde، سه مهارت برای هر کلاس، به همراه لوت‌های جدید به این بخش اضافه خواهد شد. همچنین مهارت‌های قبلی این بازی تا لول ۶ قابل ارتقا است. از طرفی دارندگان نسخه سیزن پس این بازی بسته Gear Pack را که شامل ۵ مهارت جدید Horde می‌شود به همراه بسته Horde Expert Pack به رایگان دریافت خواهند کرد.

همچنین مایکروسافت امتیازی را برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته است، از این رو کاربران می‌توانند از تاریخ ۱۹ الی ۲۵ خرداد ماه (۹ الی ۱۵ ژوئن) بازی Gears of War 4 را به مدت ۱۰ ساعت رایگان تجربه کنند. این محتوا به کاربران اجازه می‌دهد که حالت کمپین این بازی را به همراه حالت‌های Horde و Versus تجربه کنند. همچنین کاربران می‌توانند در حین تجربه رایگان از محتویات جدید نیز بهره ببرند و به آنها دست پیدا کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده