نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Vikings: an Archer's Journey

Vikings: an Archer's Journey یک بازی موبایل ساده اما اعتیادآور مخصوص اندروید و آیفون است. با معرفی بازی همراه باشید.

اگر به دنبال بازی‌ای هستید که بتوانید در مدت زمان کوتاهی اصولش را یاد بگیرید و به دور از پیچیدگی خاص مدت‌ها با آن سرگرم شوید، بازی Vikings: an Archer's Journey ساخته استودیو پین‌پین گزینه مناسبی برای‌تان خواهید بود. در این بازی همان‌طور که از اسم آن هم مشخص است، با وایکینگ‌ها و تیر و کمان سر و کار دارید! به این صورت که وظیفه شما کنترل یک وایکینگ است و سلاح شما نیز یک تیر و کمان است و باید با استفاده از آن‌ها در محیط بازی پیش‌روی و سعی کنید با کشتن دشمنان و طی کردن مسافت بیش‌تر، امتیاز بالاتری کسب کنید و رکورد خودتان را ارتقا دهید.

Vikings: an Archer's Journey گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد که در همان اولین باری که آن را بازی می‌کنید، کاملا فوت و فن‌اش را یاد می‌گیرید. روند بازی به این شکل است که شخصیت اصلی به صورت خودکار رو به جلو حرکت می‌کند و وظیفه شما فقط این است که در هنگام رسیدن به موانع از روی آن‌ها بپرید و همچنین دشمنانی را که در مسیرتان قرار دارند، با تیر و کمان هدف قرار دهید. برای پریدن کافی است سمت راست صفحه گوشی را لمس کنید و برای پرتاب تیر هم کافی است انگشت‌تان را روی نیمه چپ صفحه قرار دهید، هدف‌گیری کنید و با رها کردن انگشت، تیر را پرتاب کنید.

vikings an archer

با اینکه Vikings: an Archer's Journey گیم‌پلی ساده‌ای دارد اما یک بازی اعتیاد‌آور به حساب می‌آید و می‌توان زمان زیادی را با آن سرگرم شد. این مساله دلایل زیادی دارد که یکی از آن‌ها، عطش ثبت رکورد بهتر یا ارتقای سطح و آزاد کردن شخصیت‌های جدید است. هنگامی که بازی را آغاز می‌کنید، یک سری ماموریت به‌تان محول می‌شود؛ ماموریت‌هایی از قبیل هدشات کردن ۱۰ دشمن یا کشتن ۵ دشمن با شلیک تیر از فاصله خیلی نزدیک. با انجام دادن این ماموریت‌ها، سطح شما در بازی ارتقا پیدا می‌کند و با رسیدن به سطح موردنیاز، می‌توانید شخصیت‌های جدیدی را آزاد و در بازی استفاده کنید. شخصیت‌ها علاوه بر اینکه از حیث ظاهری متفاوت از هم هستند، از کمان‌های متفاوتی هم استفاده می‌کنند. مثلا در حالی که کمان اولین شخصیت بازی تیر‌ها را به صورت قوس‌دار شلیک می‌کند، شخصیت دوم قادر است به لطف کمان بهترش تیر‌هایی با سرعت بالاتر در مسیر کاملا مستقیم شلیک کند. همچنین در طول مسیر یک سری پاورآپ نیز تعبیه شده است که می‌تواند امتیاز‌های ویژه‌ای برای‌تان به ارمغان بیاورد. برای مثال، یکی از این پاورآپ‌ها قادر به کند کردن زمان است و دیگری می‌تواند کاری کند که کمان شما، همزمان سه تیر شلیک کند.

vikings an archer

بازی Vikings: an Archer's Journey از حیث بصری و صوتی نیز شرایط خوبی دارد. محیط‌های بازی در هر بار از لحاظ چینش موانع و دشمنان تغییر پیدا می‌کنند و پس‌زمینه سفید و برفی نیز گاهی جای خودش را به محیطی تاریک می‌دهد. علاوه بر این، دشمنان بازی نیز تنوع خوبی دارند. این تنوع علاوه بر جنبه‌های ظاهری آن‌ها، در رفتار‌شان نیز به وضوح دیده می‌شود و همین امر باعث شده تا مجبور شوید پیش از رسیدن به هر دشمن برنامه مناسبی برای کشتن وی یا جاخالی دادن از ضرباتش طرح کنید. همچنین بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که نسخه آیفون Vikings: an Archer's Journey یک بازی ۳ دلاری است و نسخه اندروید آن رایگان با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای است.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در کل با اینکه Vikings: an Archer's Journey یک تجربه کاملا نوآورانه نیست، اما تجربه آن خالی از لطف نبوده و اگر به دنبال یک بازی ساده و در عین حال سرگرم‌کننده هستید، دانلود بازی Vikings: an Archer's Journey پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Vikings: an Archer's Journey


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده