نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

توضیحات الکترونیک آرتز درباره خریدهای درون برنامه بازی Star Wars Battlefront 2

الکترونیک آرتز در یک مجموعه ویدیوی جدید به تشریح سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی بازی Star Wars Battlefront 2 پرداخته است.

با وجود اینکه بسته‌های الحاقی، نقشه‌ها و شخصیت‌های بازی Star Wars Battlefront 2 رایگان خواهند بود و خبری از سیزن پس برای جدیدترین بازی جنگ ستارگان نیست، گفته شده که این بازی سبک تیراندازی از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای استفاده خواهد کرد. حال، در تازه‌ترین اخبار بازی، یک ویدیوی جدید به تشریح نحوه کارکرد این سیستم پرداخته که با مشاهده آن متوجه تشابه سیستم با بسیاری از بازی‌های دیگر خواهید شد.

در این ویدیو که توسط BattlefrontUpdates و با همکاری الکترونیک آرتز ساخته شده است، گفته شده که روش اصلی برای پیشرفت در بازی Battlefront 2 با آزادسازی جعبه‌ها صورت می‌گیرد. برای آزادسازی آن‌ها بایستی اعتباری را که از تجربه بازی به دست می‌آورید خرج کنید یا اگر دوست دارید سریع پیشرفت کنید، می‌توانید از پول واقعی استفاده کنید. در نسخه آلفای بازی، بیشتر جعبه‌ها حاوی استار کارت و عناصر ساخت‌وساز بودند.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

دیگر ویدیوی منتشر شده توسط BattlefrontUpdates به پوشش دقیق‌تر یک سری ویژگی دیگر، مانند استار کارت‌ها و توصیف کلی سیستم پیشرفت در بازی، می‌پردازد. در ویدیوی مربوط به سیستم پیشرفت گفته شده که امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها و وسایل نقلیه درست مانند بازی Battlefield 1 از استودیو DICE وجود دارد که مورد جذابی محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید. در ضمن گفته شده تمامی ویژگی‌های مشروح در این ویدیوها ممکن است در طول روند توسعه بازی تغییر کنند و بازی تازه در مرحله آلفا است.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

نیکلاس فگروس، طراح ارشد بازی Star Wars Battlefront II، در مصاحبه‌ای با گیم‌اسپات در نمایشگاه E3 2017 در مورد برنامه عرضه بسته‌های الحاقی بازی گفته بود. بسیاری از بازی‌های سطح بالا مانند بازی Halo 5 و بازی Titanfall 2 در حال ارائه بسته‌های الحاقی، نقشه‌ها و حالت‌های خود به صورت رایگان هستند و بازی Battlefront 2 هم قرار است به دلایلی مشابه، راه آن‌ها را دنبال کند. فگروس گفته بود با ارائه رایگان بسته‌های الحاقی، تیم از اینکه همه بازیکنان با یکدیگر بازی می‌کنند اطمینان حاصل می‌کند و از جدا شدن بازیکنان جلوگیری می‌شود. در بازی Star Wars Battlefront که سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود، الکترونیک آرتز چندین نقشه مختلف را به عنوان بسته الحاقی پولی منتشر کرد و با گذشت زمان، فاصله میان بازیکنان بیشتر و بیشتر شد و در نهایت، آمار کلی بازیکنان افت کرد. فگروس در مورد مدل رایگان بسته‌های الحاقی بازی Battlefront 2 می‌گوید:

معتقدم اینجا هدف اصلی نگه داشتن بازیکنان کنار یکدیگر است. از لحاظ نام تجاری، از دیدگاه من، هنگامی که به جنگ ستارگان می‌رسیم، احساسی خانوادگی وجود دارد. اگر شما یک طرفدار باشید، بخشی از این خانواده خواهید بود و جدا کردن این خانواده با گفتن «اگر می‌خواهید این محتوا را داشته باشید، می‌توانید اینجا بازی کنید، اما اگر آن محتوا را می‌خواهید، باید آنجا بازی کنید» موجب می‌شود اگر محتوای مشترکی نداشته باشید، به ناچار از یکدیگر جدا شوید. کاری که قصد انجامش را داریم سفری است که از هنگام عرضه بازی آغاز می‌شود. پس هنگامی که بازی منتشر شود، این سفر با فصل‌های مختلفی از بسته‌های الحاقی ادامه پیدا خواهد کرد.

اولین فصل بسته‌های الحاقی بازی Battlefront 2 در ماه دسامبر (آذر-دی) عرضه خواهد شد و با محوریت فیلم امسال جنگ ستارگان، یعنی فیلم The Last Jedi است.

هدف نهایی برای کمپین عرضه رایگان بسته‌های الحاقی بازی Battlefront 2 این است که بازیکنان حتی اگر مبلغی اضافی هم برای تجربه بازی پرداخت کنند، باز هم کنار یکدیگر باقی بمانند. فگروس می‌گوید:

هرگز هیچ‌کس به دلیل خریدی که انجام داده از دیگران جدا نمی‌شود.

گفته شده نسخه بتای بازی Battlefront 2 از پاییز آتی و پیش از عرضه بازی در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان)، برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده