نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

فصل هفتم سریال Game of Thrones بسیار هیجان‌انگیز می‌شود

سازندگان سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اطلاعات جدیدی از فصل هفتم این سریال به اشتراک گذاشته‌اند.

حدود دو هفته دیگر پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones آغاز خواهد شد. این سریال بدون شک مورد انتظارترین سریال امسال است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر شروع پخش فصل هفتم آن هستند. حال دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones اطلاعات جدیدی از فصل هفتم این سریال به اشتراک گذاشته‌اند و توضیح داده‌اند که طرفداران باید منتظر چه مواردی در فصل جدید Game of Thrones باشند. در مصاحبه با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، وایس توضیح داد که عناصر فصل هفتم این سریال بسیار هیجان‌انگیز است. او گفت:

این فصل بسیار هیجان‌انگیز است؛ به‌خاطر اینکه ما توانایی آن را داشتیم که تعامل بین شخصیت‌های مختلف را نمایش بدهیم که تا پیش از این قادر به انجام چنین کاری نبودیم. در فصل هفتم شاهد بازگشت و اتحاد دوباره و همچنین اولین دیدارها خواهیم بود که که طرفداران سریال همیشه انتظار آن را داشتند.

game of thrones

در ادامه بنیاف اضافه کرد که در فصل هفتم سریال Game of Thrones هرکسی به دنبال انجام بازی خود است. او توضیح داد:

این فصل به نوعی برای ما حیرت‌انگیز بود. ما به دنبال یک صحنه جنگ بودیم و این صحنه را بیش از هر زمان دیگری به آتش کشیدیم. اما اثرات بازی بازیگران در تمام بخش‌های سریال بهبود پیدا کرده است. میسی ویلیامز و سوفی ترنر از همان ابتدا عالی بودند و می‌دانستند که به عنوان یک بازیگر چگونه باید رشد و پیشرفت کنند و این صحبت من در مورد همه بازیگران سریال است؛ اما در خصوص این دو نفر، آن‌ها زمانی که کار خود را در سریال شروع کردند بچه بودند و اکنون بزرگ شده‌اند. حال، ما آماده رفتن به فصل نهایی هستیم و این بسیار لذت‌بخش است. ما موفق شدیم همه چیز را برای یک مدت طولانی در همان مسیر و هدف حرکت بدهیم و نگه داریم.

بنیاف در این مصاحبه تایید کرد که اتفاقات فصل هفتم سریال Game of Thrones نسبت به فصل‌های گذشته سریع‌تر رخ می‌دهد و در نتیجه، صحنه‌های حماسی بیشتری را مشاهده خواهیم کرد. او گفت:

ما برای یک مدت طولانی در مورد جنگ‌های آینده صحبت کردیم. این جنگ تقریبا در این فصل وجود دارد. بنابراین ما واقعا سعی کردیم تا راهی را برای روایت هر چه بهتر داستان سریال پیدا و خلق کنیم؛ بدون آنکه شما احساس کنید ما داریم عجله می‌کنیم. شما می‌خواهید شخصیت‌های مناسبی را ارائه بدهید و تقریبا تمام شخصیت‌های سریال مهم هستند. حتی کسانی که ممکن است به عنوان یک شخصیت نسبتا کوچک کار خود را در سریال آغاز کرده باشند، اکنون به شخصیت مهمی تبدیل شده‌اند.

Game of Thrones

در پایان، وایس اضافه کرد که محدوده اصلی داستان سریال Game of Thrones در هر فصل گسترش یافته است و این موضوع کمی در فصل هفتم این سریال سریع‌تر اتفاق می‌افتد. او گفت:

این فوریت‌های درون داستان است که به جای هر تصمیم خارجی، سرعت اتفاقات هر فصل را انتخاب می‌کند. اتفاقات در فصل جدید این سریال سریع‌تر رخ خواهد داد؛ زیرا در جهان سریال، شخصیت‌ها آماده حضور در جنگی می‌شوند که انتظار آن‌ها را می‌کشد. درگیری‌هایی که طی ۶ سال گذشته رخ داده روبه‌روی آن‌ها است و به آن‌ها فوریتی می‌دهد که باعث می‌شود آن‌ها سریع‌تر حرکت و در جنگ‌های سرنوشت‌سازی شرکت کنند.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر امسال (۱۶ جولای) آغاز خواهد شد. فصل هفتم این سریال در ۷ قسمت تولید شده که نسبت به فصل‌های گذشته با کاهش تعداد قسمت روبه‌رو بوده است. هفته گذشته شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال منتشر کرد. با این حال، هنوز تاریخ شروع پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones مشخص نشده است و تنها می‌دانیم که فصل هشتم این سریال در ۶ قسمت تولید و پخش خواهد شد. در حال حاضر شبکه HBO در حال ساخت پنج سریال فرعی و پیش درآمد بر اساس مجموعه Game Of Thrones است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده