نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

نسخه فیزیکی دو بازی Limbo و Inside برای کنسول های نسل هشت عرضه می‌شود

استودیو 505 گیمز اعلام کرد که دو بازی Limbo و Inside در قالب یک بازی فیزیکی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو 505 گیمز اعلام کرد که بازی Limbo و بازی Inside در یک بسته‌ی فیزیکی در شهریورماه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این نسخه فیزیکی دو بازی Limbo و Inside و تعدادی آیتم کلکسیونی نظیر پوستر و کارت‌های هنری را شامل می‌شود.

این بسته‌ی دوگانه در تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) در ایالات متحده و در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) در اروپا عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این بسته ۳۰ دلار است و هنوز هیچ اطلاعاتی از عرضه‌ی آن در مناطق دیگر در دست نیست. همچنین کاربران می‌توانند این محصول را از فروشگاه پلی استیشن و فروشگاه ایکس‎باکس با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند.

Limbo/Inside Physical Double Pack

بازی Limbo در سال ۲۰۱۰ ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس 360 و سپس برای پلی‌استیشن 3، رایانه‌های شخصی، گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS و کنسول‌های نسل حاضر عرضه شد و به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در بررسی سایت گیم‌اسپات نمره‌ی بسیار خوب ۹ از ۱۰ را دریافت کرد.

بازی Inside نیز در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و در بررسی زومجی نمره‌ی بسیار خوب ۹.۵/۱۰ را دریافت کرد. نقد و بررسی کامل این بازی را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده