// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

بازی موبایل A New Empire، نسخه فرعی Final Fantasy XV منتشر شد

بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شد.

اولین بار نیست که خبری از نسخه فرعی بازی Final Fantasy XV منتشر می‌شود. چندی پیش بود که بازی موبایل King's Knight: Wrath of the Dark Dragon معرفی شد؛ یک بازی نقش‌آفرینی موبایل که بر اساس دنیای فاینال فانتزی 15 ساخته شده است و نوکتیس و همراهان‌اش در جریان ماجراجویی‌هایشان در بازی اصلی، گهگاه به این بازی اشاره می‌کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بازی اندروید و آیفون Final Fantasy XV: A New Empire به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire

بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire

بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire

استودیوی سازنده این بازی، استودیو MZ است که از کارهای گذشته‌ی آن می‌توان به بازی موبایل Mobile Strikes اشاره کرد. همانند دیگر بازی‌های این استودیو، A New Empire نیز دارای ویژگی‌هایی نظیر امکان وارد شدن به سایر گروه‌ها، ساخت سرزمین پادشاهی خودتان، ایجاد سرباز و مبارزه با سایر بازیکنان است. حال این ویژگی‌ها را با شخصیت‌های فاینال فانتزی 15 نظیر نوکتیس، ایگنیس، پرومپتو، گلادیو و سیندی ترکیب کنید.

از دیگر اخبار حول بازی Final Fantasy XV می‌توان به عرضه دومین بسته الحاقی بازی که مربوط به شخصیت پرومپتو است، اشاره کرد. همچنین سومین بسته الحاقی بازی که داستان ایگنیس را روایت می‌کند، در ماه دسامبر عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان به نسخه واقعیت مجازی این بازی با نام Monster of the Deep: Final Fantasy XV هم می‌توانند تا ماه سپتامبر صبر کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی روز عرضه بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده