// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

بسته الحاقی Zelda: Breath of the Wild روی Wii U بیشتر از سوییچ فضا نیاز دارد

ظاهرا بسته الحاقی Master Trials بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild روی Wii U فضای بیشتری نسبت به نینتندو سوییچ اشغال می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اولین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild در روز جمعه ۹ تیرماه (۳۰ ژوئن) منتشر می‌شود و حال، فضای مورد نیاز این DLC روی نینتندو Wii U و نینتندو سوییچ مشخص شده است.

بسته الحاقی Master Trials روی نینتندو سوییچ به ۴۵۶ مگابایت فضا نیاز دارد و این در حالی است که روی نینتندو Wii U حدود ۳.۷ گیگابایت فضا را اشغال خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که دلیل این اختلاف حجم در چیست. در گذشته و در موردی مشابه، کاربران Wii U ناچار شدند یک بروزرسانی سه گیگابایتی را برای بازی Breath of The Wild دریافت کنند تا بتوانند آن را روی این کنسول اجرا کنند.

محتوای دانلودی Master Trials، اولین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild به شمار می‌رود که تنها از طریق اکسپنشن پس ۲۰ دلاری این بازی، در دسترس است و یک درجه سختی جدید به نام Master Mode را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین از دیگر محتویات این بسته الحاقی می‌توان به لباس و سلاح‌های جدید و Travel Medallion اشاره کرد. این مدال به شما اجازه می‌دهد در نقاط مختلف نقشه‌ی بازی Travel کنید. آخرین و اصلی‌ترین مورد این DLC را می‌توان چالش‌هایی دانست که با انجام دادن آن‌ها قدرت Master Sword را آزاد خواهید کرد.

دومین و آخرین بسته الحاقی این بازی، پک Champions' Ballad نام دارد که در تعطیلات آخر سال میلادی روانه بازار می‌شود. این بسته الحاقی قرار است گوشه‌ای از داستان چهار قهرمان بازی به نام‌های میفا، ریوالی، داروک و اوربوسا را برای مخاطبین روایت کند. در آخر نینتندو فیگورهای آمیبو مربوط به این چهار قهرمان را نیز عرضه خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده