نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰

سگا روی کیفیت بهتر بازی های سرویس Sega Forever کار خواهد کرد

سگا نسبت به انتقادات پیرامون سرویس Sega Forever واکنش نشان داده و قول کیفیت بهتر آن‌ها در آینده را داده است.

هفته گذشته بود که کمپانی سگا سرویس Sega Forever را منتشر کرد؛ سرویسی که به واسطه آن می‌توان بازی‌های کلاسیک کنسول‌های مستر سیستم، جنسیس، مگا داریو، گیم گیر، ساترن و دریم‌کست را به صورت رایگان روی موبایل تجربه کرد. در عرضه اولیه سرویس، بازی‌های Sonic the Hedgehog ،Altered Beast ،Phantasy Star II ،Kid Chameleon و بازی Comix Zone گنجانده شده بودند و قرار است ماهانه بازی‌های جدیدی به سرویس افزوده شود. با این حال واکنش اولیه طرفداران نسبت به این سرویس متوسط بوده و بسیاری نسبت به مشکلات افت فریم، صوت و کنترل بازی‌ها اعتراض کردند.

حال سگا به دفاع از شرایط آغاز به کار سرویس خود پرداخته و در همین حال به طرفداران اطمینان داده است که روی بهبود کیفیت بازی‌های کنونی و آینده سرویس کار خواهد کرد. مایک ایوانز، مدیر ارشد بازاریابی سگا در مصاحبه با یوروگیمر می‌گوید:

برای آینده برنامه‌های فراوانی داریم و همچنان روی کیفیت بازی‌ها کار خواهیم کرد. برای بسیاری از طرفدارانمان شرایط بازی‌ها مناسب است، اما به بهبود بازی‌ها برای افرادی که به دنبال نهایت کیفیت هستند هم خواهیم پرداخت. آغاز به کار سرویس خیلی مثبت بوده است. اگر به اکثریت بازخوردها نگاه کنید متوجه خوب بودن آن‌ها خواهید شد. اگر نگاهی به امتیازدهی سرویس در اپ استور از سوی مصرف کنندگان هم بیاندازید با واکنش‌های بسیاری خوبی مواجه خواهید شد. آیا امکان بهبود همه چیز وجود دارد؟ بله.

ایوانز در ادامه گفت که سگا چندین بروزرسانی بسیار خوب را برای سرویس تدارک دیده که برخی مشکلات مربوط به d-pad و همچنین کیفیت جلوه‌های بصری بازی‌ها را بهبود خواهد داد.

در حال حاضر، سرویس Sega Forever تنها برای اندروید و iOS در دسترس است، اما ایوانز می‌گوید که احتمال عرضه سرویس برای دیگر پلتفرم‌ها هم وجود دارد. وی گفته است که بازسازی این بازی‌های کلاسیک در موتور یونیتی، فرصت‌های تجاری دیگری را برای سگا فراهم می‌کند و امکان عرضه سرویس برای تلویزیون‌های اپل، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ را ایجاد خواهد کرد.

در نهایت، ایوانز در پاسخ به انتقادات پیرامون بازی‌های ابتدایی سرویس گفته است که کمپانی کار سرویس را با عرضه بازی‌های جنسیس به عنوان موفقترین پلتفرمش آغاز کرده و آن را مکان خوبی برای معرفی سرویس به مخاطبان اصلی عنوان کرده است. با این حال بازی‌های محبوب دیگر پلتفرم‌ها هم به زودی عرضه خواهند شد. ایوانز می‌گوید:

به شخصه بازی Segagaga را انتخاب خوبی می‌دانم، بازی‌های دیگری مانند بازی Panzer Dragoon هم هستند که مشتاق دیدن آن‌ها هستم. این بازی‌ها نیازمند زمان بیشتری برای پورت شدن هستند، اما کاری که بایستی انجام دهیم، ایجاد کیفیت مناسب برای بازی‌ها هستند و این موضوع مهم است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده