نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵

انتشار تیزری کوتاه از فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle

سونی پیکچرز تیزری کوتاه از فیلم مورد انتظار Jumanji: Welcome to the Jungle منتشر کرده است. تریلر اصلی امروز منتشر می‌شود.

فروردین امسال بود که کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle)؛ نام دنباله فیلم Jumanji خواهد بود. حال این کمپانی اولین تیزر این فیلم را منتشر کرده است. زمان این تیزر بسیار کوتاه است، اما شاهد برخی از اتفاقات فیلم هستیم. در ابتدای این تیزر نحوه یافتن کتاب جومانجی نشان داده می‌شود و در ادامه شخصیت‌هایی را که در درون این بازی گرفتار شده‌اند، مشاهده می‌کنیم. همچنین سونی اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle امروز منتشر خواهد شد. علاوه بر این، احتمالا از آهنگ Welcome to the Jungle اثر گروه Guns N' Roses در این تریلر استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، سر داریوس بلین، الکس ولف و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق اطلاعاتی که از داستان این فیلم منتشر شده است، جانسون، هارت، بلک و گیلان قرار است نقش آواتار‌هایی را بازی کنند که در اصل نوجوانان دبیرستانی هستند که در بازی جومانجی گرفتار شده‌اند. همچنین بازی جومانجی تغییر کرده و تبدیل به یک بازی ویدیویی شده است و شخصیت‌های اصلی در یک بازی ویدیویی گرفتار شده‌اند. حال این نوجوانان دبیرستانی باید تلاش کنند تا از این بازی فرار کنند و به دنیای واقعی بازگردند.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) و کارگردان فیلم Bad Teacher، وظیفه کارگردانی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم‌هایی چون وفاداری بزرگ (High Fidelity) و هواپیمای محکومین (Con Air)، به همراه جف پینکنر بوده است.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده