// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

بسته الحاقی رایگان بازی Titanfall 2 با نقشه War Games منتشر شد

بسته الحاقی رایگان بازی Titanfall 2 منتشر شد و نقشه جدیدی را به همراه حرکات تازه و اسلات سوم برای سلاح‌، به این بازی اضافه کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون (Respawn) جدیدترین بسته الحاقی بازی Titanfall 2 را به طور رایگان در دسترس قرار داد و محتویاتی همچون نقشه‌های جدید، Execution‌‌ جدید و سومین اسلات برای سلا‌ح را به این بازی اضافه کرد. محتوای جدید به همراه آپدیتی به این بازی راه یافت که باگ‌های تایتانفال 2 را برطرف و بهینه‌سازی‌هایی را نیز روی بازی اعمال می‌کند.

از محتوای اصلی این DLC می‌توان به نقشه War Games اشاره کرد که نسخه بازسازی‌شده دو نقشه متفاوت از نسخه اول بازی Titanfall است. استودیو ریسپاون در سایت رسمی خود توضیحاتی درباره نقشه جدید داده که به این صورت است:

نقشه War Games در منطقه‌ای شهری است که شامل فروشگاه‌ها، خیابان‌ها و ساختمان‌هایی برای تیراندازی از میان پنجره‌ها می‌شود. همچنین محیط‌های گسترده‌ای، نظیر گاراژ‌های بزرگ، برای نبر‌د تایتان‌ها در این نقشه نظر گرفته شده است. نقشه جدید، ترکیبی از دو نقشه قدیمی Battle of Angel City و Battle of Airbase Sierra است.

از آیتم‌های دیگر این DLC می‌توان به نقشه جدید Traffic در حالت Live Fire اشاره کرد. این نقشه مخصوص Pilotها در نظر گرفته شده است؛ طوری که پایلت‌ها را بدون تایتان‌ها در این نقشه رها می‌کند. سازندگان در توضیحات خود نوشته‌اند که این نقشه، یک سایت آزمایشی قدیمی است که پایلت‌ها در آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

علاوه بر نقشه‌های جدید، یک Execution (حرکت کشنده) جدید برای Pilot، حالت Titan Brawl و اسلات سوم برای سلاح‌ها هم ضمیمه این بسته الحاقی شده است. پیش‌تر Pilotها فقط به سلاح اصلی و یک سلاح دوم یا سلاح ضد‌تایتان دسترسی داشتند؛ ولی حال می‌توانند به سلاح اصلی، سلاح دوم و سلاح ضد‌تایتان دسترسی داشته باشند و هر سه را در نبرد‌های خود استفاده کنند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد، یک بسته بروزرسانی به همراه محتوای جدید به این بازی اضافه شده است که ایراداتی را از بازی برطرف می‌کند. این بهینه‌سازی‌ها شامل رفع ایراد تعویض خشاب در حین انجام Execution و غیره می‌شود.

در ادامه می‌توانید با تماشا کردن تریلر، با محتویات جدید بازی Titanfall 2 آشنا شوید و نگاهی به نقشه و حرکت جدید پایلت یعنی Shadow Punch بیندازید:

| |

بازی Titanfall 2 هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است. سازندگان پس از عرضه بازی با انتشار بسته‌های الحاقی رایگان به طور مداوم از آن پشتیبانی می‌کنند. ماه‌های گذشته شاهد اضافه شدن تایتان و نقشه‌ جدیدی به طور رایگان به این بازی بودیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده