نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

شو تلوزیونی بازی Candy Crash، نام خود را در کتاب رکورد های گینس ثبت می‌ کند

نمایش تلوزیونی برگرفته از بازی موبایل Candy Crash، به جهت داشتن بزرگترین نمایشگر لمسی دنیا، نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت می‌کند.

بازی اندروید و آیفون Candy Crash Saga ساخته کمپانی کینگ دیجیتال اینترتینمت (King Digital Entertainment) از زمان انتشار تاکنون راه خود را به درون تلفن‌های هوشمند بسیاری باز کرده است و هنوز با کسب درآمد یک میلیارد دلاری در سال، با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد! همانطور که احتمالا در جریان هستید، قرار است یک شو تلویزیونی برگرفته از بازی Candy Crash Saga به روی آنتن برود و آن‌طور که به نظر می‌رسد، این برنامه تلوزیونی اسم خود را در کتاب رکورد‌های گینس برای داشتن بزرگترین صفحه‌ی لمسی دنیا ثبت کرده است! اندازه این نمایشگر لمسی، ۳۰ فوت ارتفاع در ۲۰ فوت عرض است و از ۵۵ مانیتور ۵۵ اینچ تشکیل شده است که هر کدام با ۳۲ دوربین مجزا حرکت دستان حریفان را ثبت خواهند کرد.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این شو تلوزیونی کاملا سرگرم کننده است. مجری‌گری این برنامه به عهده ماریو لوپز خواهد بود و در تاریخ ۹ ماه ژوئیه سال جاری (۱۸ تیرماه) از طریق شبکه کابلی CBS پخش خواهد شد.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده