// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

رویداد Days of Summer برای سه نسخه آخر بازی Call of Duty آغاز شد

اکتیویژن با انتشار تریلری، رویداد Days of Summer را با محتویاتی همچون آیتم و نقشه‌های جدید برای سه نسخه آخر بازی Call of Duty آغاز کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن (Activision) رویداد جدیدی را با نام Days of Summer برای سه نسخه اخیر مجموعه Call of Duty یعنی بازی Infinite Warfare، بازی Modern Warfare Remastered و بازی Black Ops 3 شروع کرد. رویداد یاد شده که حال‌وهوایی تابستانی دارد، آیتم‌های مختلفی را به همراه تعدادی نقشه و حالت جدید به طور کاملا رایگان به این بازی‌ها اضافه می‌کند. رویداد یاد شده به مدت ۵ هفته در دسترس قرار خواهد گرفت و در تاریخ ۱۰ مردادماه (۱ آگوست) خاتمه می‌یابد.

این اطلاعات در بلاگ اکتیویژن منتشر و اعلام شد که محتویاتی برای سه نسخه آخر مجموعه Call of Duty منتشر شده است. همچنین در ادامه اعلام شد که کاربران می‌توانند دو عدد نقشه ویژه DLC را به طور رایگان تجربه کنند. اولین نقشه Beach Bog نام دارد که در طی فرآیند بازسازی‌، این بار به جای محیطی تاریک، منطقه‌ای روشن و ساحلی را در دسترس کاربران بازی Modern Warfare Remastered قرار می‌دهد. رویداد تابستانه ندای وظیفه همچنین چهار پوسته‌ی جدید سلاح را در خود جای داده است که کاربران می‌توانند با پیش بردن بازی در نقشه Beach Bog به آنها دست پیدا کنند. گفتنی است که برای به دست آوردن این آیتم‌ها باید چالش‌هایی را تا روز اختتامیه رویداد به اتمام برسانید.

days of summer

کاربران بازی Infinite Warfare می‌توانند نقشه Turista‌ را که از بسته الحاقی Continum انتخاب شده، به طور رایگان تجربه کنند. این نقشه نیز همانند نقشه پیشین تا انتهای رویداد که ۱۰ مردادماه است، قابل بازی است.

محتوای بزرگ بعدی که برای کاربران بازی Modern Warfare Remastered در نظر گرفته شده است، بازگشت حالت Prop Hunt به این بازی است. در این حالت شما باید از دیده شدن توسط دشمنان خود دوری کنید و سعی کنید به طور پنهانی در نقشه تردد کنید تا از دسترس حریفان خود به دور باشید. حالت جدید Prop Hunt آیتم‌هایی ساحلی همانند توپ و قلعه‌های شنی را به محیط این بازی اضافه می‌کند.

دارندگان بازی Black Ops 3 این شانس را دارند که پوسته مخصوص Pack-A-Punch را از خود کنند. همچنین نقشه Awakening نیز به طور رایگان به همراه پوسته یاد شده از تاریخ ۲۰ تیرماه تا انتهای رویداد در دسترس کاربران این بازی قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر رویداد Days of Summer بازی Call of Duty بیندازید و از محتویات دیگر آن با خبر شوید:

| |

در خبر‌های دیگر، امروز بازی Moder Warfare Remastered با قیمت ۴۰ دلار برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد. همچنین نسخه جدید این مجموعه یعنی Call of Duty: WWII سال جاری در تاریخ ۱۲ آبان ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده