نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

سازندگان بازی Sniper Ghost Warrior 3 به اشتباه خود اعتراف کردند

استودیو CI Games سازنده بازی Sniper Ghost Warrior 3 اعتراف کرد که اشتباهاتی در جریان ساخت بازی اسنایپر انجام داده است.

به تازگی استودیو CI Games که سازنده بازی Sniper Ghost Warrior 3 است، به اشتباهاتی که در جریان ساخت این بازی جهان‌باز کرده‌اند اعتراف کرده و گفته است که وقت و هزینه فراوانی را برای رسیدن به دیگر بازی‌های AAA صرف کرده‌اند.

در بیانیه اخیر استودیو، مارک تیمینسکی، مدیرعامل استودیو CI Games گفته است:

کمپانی در محاسبات خود با توجه به اندازه تیم و زمانی که برای ساخت بازی در نظر گرفته بود، اشتباه کرده است.

به نظر می‌رسد چالش‌های اصلی در هنگام عرضه بازی آشکار شده‌اند که برخی از آن‌ها مانند زمان بارگذاری پنج دقیقه‌ای در نسخه پلی‌استیشن 4 و تاخیر بخش چندنفره بازی در آخرین لحظه و البته تاخیرهای متوالی برخی از آن‌ها بوده و موجب ناامیدی طرفداران شده بود. تیمینسکی می‌گوید:

در هنگام ساخت بازی Sniper Ghost Warrior 3، ما به عنوان تیم مباحث فراوانی را آموختیم که معتقدم بخش فراوانی از آن به نفع اعضای مستعد فعال در استودیو CI Games و کل استودیو شد. هنگامی که توسعه بازی را آغاز کردیم، تصمیم ما ساخت بازی با مقیاس نسبتا بزرگ و محیط باز بود که حالا متوجه شدیم که در برابر توانایی ما برای ارایه چنین چیزی در زمانی معقول، بسیار بلند پروازانه بوده است.

تیمینسکی می‌گوید تجربیات کسب شده از ساخت این بازی هم‌اکنون تاثیر فراوانی بر رویکرد استودیو برای ساخت بازی بعدی آ‌ن‌ها داشته است و پروژه جدید استودیو حالت محیط باز بازی Sniper Ghost Warrior 3 را حذف خواهد کرد:

کل آن بازی درس بزرگی برای ما بود و حالا بدون چسباندن هیچ‌گونه برچسبی به پروژه بعدی‌مان، به جلو پیش می‌رویم. در تلاش برای ساخت یک بازی تیراندازی تاکتیکی عالی هستیم که بتوانیم روی گیم‌پلی هیجان انگیز، چندین مکانیک کلیدی و ماموریت‌های عمیقی کار کنیم که نیازی به ساخت یک محیط باز وسیع نداشته باشد. قصد داریم بُعد تاکتیکی بازی جدید را بیشتر از بازی SGW 3 بسازیم و معتقدم سه سال گذشته پایه شگفت انگیزی برای بازی بعدی که قصد ساختش را داریم، فراهم کرده است.

استودیو CI Games قصد دارد در جریان سال ۲۰۱۷ بروزرسانی‌های بیشتری برای بازی Sniper Ghost Warrior 3 عرضه کرده و به پشتیبانی از آن ادامه دهد.

زومجی در بررسی بازی Sniper Ghost Warrior 3 به آن نمره ۴/۱۰ را اعطا کرده و از داستان ضعیف و مشکلات فنی به عنوان بزرگترین ایرادات آن یاد کرده است. واکنش دیگر منتقدان نسبت به بازی هم متوسط بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده