// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Asphalt Street Storm Racing

بازی اندروید و آیفون Asphalt Street Storm Racing رقابتی نفسگیر برای عاشقان شتاب و سرعت است.

سری بازی‌های آسفالت با گرافیک و مکانیک گیم‌پلی خوبی که دارند از جمله بازی‌‌های ریسینگ محبوب دستگاه‌های موبایل هستند و چه بسا می‌توان آن را محبوب‌ترین نیز نامید. بعد از عرضه‌ Asphalt 8 و موفقیت این بازی با توجه به ویژگی‌های که ارائه می‌داد، شاهد عرضه بازی اندروید و آیفون Asphalt: Xtreme بودیم که بازیکنان را به مسابقه‌ای با گرافیک فوق‌العاده می‌برد. اکنون اما استودیوی گیم‌لافت بازی جدیدی را منتشر کرده که مسابقات این مجموعه را وارد فاز تازه‌ای می‌کند. بازی Asphalt Street Storm Racing این‌بار در مسیری مستقیم بازیکنان را به مسابقه درگ (Drag Race) می‌برد تا در رقابتی نفس‌گیر، سلطان خیابان‌های نیویورک، پاریس یا هنگ کنگ مشخص شود.

بازی Asphalt Street Storm Racing

بازی جدید مجموعه آسفالت بهترین نمونه منتشر شده با موضوع مسابقات درگ است

البته پیش از این نیز بازی‌های زیادی با موضوع مسابقه درگ برای دستگاه‌های موبایل عرضه شده بود که از جمله‌ی آنها می‌توانیم به بازی ایرانی «سبقت»‌ و همچنین Drag Race Classic اشاره کنیم. اما وجه تمایز Asphalt Street Storm Racing در گرافیک فوق‌العاده این بازی به عنوان یک محصول موبایل است. بازی از خیابان‌های نیویورک آغاز می‌شود؛ جایی که باید از میان سه خودرو مانند سوبارو یا فورد یکی را انتخاب کنید و وارد اولین مسابقه شوید. رقابت‌ها با ویدیوی کوتاهی از معرفی مسابقه‌دهنده‌ها آغاز می‌شود و زمانی که در یک خط برای آغاز رقابت گاز می‌دهید، باید سعی کنید تا در بهترین مکان استارت را بزنید. بازی تمرکز زیادی روی استارت خوب دارد و در صورتی که به اشتباه دنده عوض کنید یا گاز بدهید، مسلما بازنده خواهید بود. رقابت‌ها در مسیرهای ۴۰۰ متری و ۸۰۰ متری انجام می‌شود و ارتقاء هر یک از ویژگی‌های خودرو تاثیر زیادی روی پیروزی دارد.

از ارتقاء‌ها گفتیم؛ بازی خودروهای پرشماری را در چهار کلاس دی، سی، بی و اِی طبقه‌بندی کرده و برای خریداری این خودروها باید دلار زیادی را بشمارید. البته بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و با پرداخت پول واقعی می‌توانید الماس‌‌هایی را برای خریداری راحت خودرو به دست بیاورید. هر یک از خودروها امکان ارتقاء دارند و با ورود به گاراژ می‌توانید تمام اجزا خودرو را، از موتور و کلاچ گرفته تا نیتروژن و چرخ‌ها، ارتقا دهید. هر یک از اجزا در کنار سه مرحله اصلی ارتقاء، بخشی را برای ارتقاء پیشرفته دارند که مسلما برای افزایش توانایی خودرو در این مرحله باید دلار بیشتری را پرداخت کنید و زمان بیشتری را منتظر بمانید.

بازی Asphalt Street Storm Racing

تمامی خودروها قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی را دارند

یکی از انتقاد‌هایی که می‌توانیم به بازی داشته باشیم بسیار گران بودن محتوای سفارشی‌ یا شخصی‌سازی خودروها است. به عنوان مثال، برای نور زیر خودرو باید ۲۰ هزار دلار پرداخت کنید و هزینه یک رنگ‌‌آمیزی ساده ۱۸ هزار دلار خواهد بود. بازی در سه شهر نیویورک، پاریس و هنگ کنگ انجام می‌شود و هرچند در ابتدا تنها آب‌وهوای آفتابی را شاهد هستیم، اما در ادامه، زمانی که با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان روبه‌رو می‌شوید، آب‌وهوا نیز به برفی و بارانی تغییر می‌کند. گرافیک‌های بازی به ویژه در هوای بارانی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و باید به‌خاطر خلق اینچنین گرافیکی به گیم‌لافت تبریک گفت.

با ورود به بخش مسابقه به صورت آنلاین با بازیکنان وارد رقابت می‌شوید. مسابقات به صورت دونفره یا چهارنفره انجام می‌شود. در حالت دو نفره با قبول کردن درخواست مسابقه سایر بازیکنان باید پولی مشخص را وسط بگذارید تا در نهایت، پیروز رقابت پول مورد نظر را برنده شود. این ویژگی باعث شده تا افرادی که به خود اطمینان دارند، پول‌های بزرگی را برنده شوند. در حالت چهار نفره اما رقابتی شدیدا نفس‌گیر را شاهد خواهید بود.

بازی Asphalt Street Storm Racing

از سوی دیگر، آسفالت استریت استورم ریسینگ ماموریت‌های روزانه‌ای را نیز برای کسب جوایز نفیس دارد که از مجموعه اهدافی مانند بردن تعداد مشخصی رقابت تشکیل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توانیم به لوت‌ باکس‌ها اشاره کنیم که در سه مدل طلایی، نقره‌ای و برنزی ارائه می‌شود و با باز کردن هر کدام خودروی زیبایی را به دست می‌آورید. اگر به دنبال رقابتی نفس‌گیر با گرافیک فوق‌العاده هستید، حتما بازی Asphalt Street Storm Racing را تجربه کنید. تنوع شهرهای بازی، ویدیوهای معرفی زیبا، قابلیت‌های پر شمار شخصی‌سازی خودروها یا در نهایت شرایط آب‌وهوایی زیبایی که در این بازی گنجانده شده، جدیدترین بازی Asphalt را به یکی از بهترین بازی‌های ماشین سواری با موضوع مسابقات درگ تبدیل می‌کند. این بازی کاملا رایگان است و برای دریافت آیتم‌های بیشتر باید اقدام به خریدهای درون برنامه‌ای کنید.

مانند بسیاری از بازی‌های گیم لافت، بازی Asphalt Street Storm Racing نیز برای رایانه‌های شخصی و ویندوز موبایل منتشر شده است که می‌توانید از پایین به لینک‌های دانلود دسترسی پیدا کنید.

| |

دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده