نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

بازیکن فیلیپینی تیم Digital Chaos به رنک 10K بازی Dota 2 دست یافت

سرانجام عبد یوسف، بازیکن شانزده ساله‌ی فیلیپینی تیم Digital Chaos در نبرد حساس میان بازیکن‌های حرفه‌ای بازی Dota 2 توانست رنک 10K MMR را از آن خود کند.

با وجود نتایج ضعیف تیم Digital Chaos در تورنمنت‌های اخیر، بازیکن خط میانی آنها یعنی Abed Yusop توانست با کسب رکورد تازه‌ای در بخش رنک بازی Dota 2 شگفتی‌ساز شود. تیم DC در مسابقات ZOTAC Cup Masters در همان دور اول مرحله‌ی اصلی از تیم Fnatic شکست خورد و به مقام پنجم رضایت داد؛ ولی با این حال عبد یوسف با کسب رنک 10K MMR به همگان اثبات کرد که این پایان کار نخواهد بود.

در این مسیر، بازیکن چینی تیم IG Vitality یعنی Yuno-Paparazi را می‌توان اصلی‌ترین رقیب عبد در این نبرد هیجان‌انگیز معرفی کرد. این بازیکن چینی پیش از این در مسابقات DAC 2017 Solo 1v1 مقام قهرمانی را به‌دست آورد و در این مدت با افزایش میزان MMR خود به امتیاز 9.8K دست یافت؛ ولی نهایتا این عبد یوسف بود که پیش از او 10K MMR را از آن خود کرد. دو بازیکن -Miracle و MidOne را نیز می‌توان به عنوان رقیب‌های بعدی عبد در این بخش معرفی کرد که به ترتیب با کسب 9.5K و 9.6K امتیاز MMR در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

نظرات خود را در خصوص بخش رنک بازی Dota 2 و دستیابی یکی از بازیکنان حرفه‌ای به 10K MMR با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده